Jelert skal ud, han er fuldstændig overtændt.
Snak
man 26. feb 2024
Vavro og Falk har virkelig været gode defensivt indtil videre. Koncentrerede og hurtigtopfattende.
Diks har ligeledes løst en del situationer godt. Diogo og Matsson har haft for mange svipsere på bolden, men ellers er det pænt.
Diks har ligeledes løst en del situationer godt. Diogo og Matsson har haft for mange svipsere på bolden, men ellers er det pænt.
Kald mig Jakob Skomager
man 26. feb 2024
Rigtig god 1. halvleg. Det er jo ikke fordi Farum ikke er mødt frem. Begge hold med skarpt pres og god sikkerhed på bolden. Sikkerheden bagude ser ud til at være løftet med Scotten.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Redigeretman 26. feb 2024
Fedt så kan vi krydse Falks dumme boldtab af, der giver en mega chance. Han laver jo en hver kamp.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
man 26. feb 2024
Synes ikke Mattsson har spillet godt i dag. Mange fejlafleveringer
Ser man bort fra hans 2 mål, så er han ikke kommet særlig godt fra start generelt. Han er alt for nem at skubbe væk til at skulle spille en 8´er.
Redigeretman 26. feb 2024
Ser man bort fra hans 2 mål, så er han ikke kommet særlig godt fra start generelt. Han er alt for nem at skubbe væk til at skulle spille en 8´er.
Det er jeg enig i, men så længe han er afgørende og scorer mål, så lever jeg fint med han så spiller dårligt. Det mangler vi selvfølgelig bare i dag.