Snak

Mere indhold efter annoncen
Der var han så tæt på. Han skal sparke første gang på den desværre, men rigtig fint angreb og indlæg fra Diks
Vil gerne have Mattsson ud nu. For mange boldtab, og nu også farlige steder på banen.
Diogo har været ringere end Mattsson IMO
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Vildt hvor let det er at overspille vores midtbane. Flere gange er det løb direkte ned mod vores forsvar, hvor midtbanen er helt væk. Det er sgu for meget tju bang bold for min smag.
Vores midtbane er helt væk lige nu.

Vi skal have Højlund ind og krige den
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det syntes trænerteamet åbenbart også
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Diogo har været en skygge af sig selv i lang tid efterhånden. Han virker ugidelig.
Diogo har været en skygge af sig selv i lang tid efterhånden. Han virker ugidelig.


Han startede knap så godt da vi hentede ham - så startede han den her sæson ud som lyn og torden, og nu er han lidt tilbage ved udgangspunktet igen..

Spørgsmålet er, om han underpræsterer nu, eller overpræsterede i starten af sæsonen?
Hvorfor får roony ik spilletid for jer??
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Han startede knap så godt da vi hentede ham - så startede han den her sæson ud som lyn og torden, og nu er han lidt tilbage ved udgangspunktet igen..

Spørgsmålet er, om han underpræsterer nu, eller overpræsterede i starten af sæsonen?


Det virker lidt til at Mattson har overtaget hans rolle på holdet, hvor Diogo plejede at sparke alle dødbolde, så sidder Mattson tungt på dem nu.

Hvorfor får roony ik spilletid for jer??


Fordi Achouri og Elyounoussi er bedre.
Annonce