Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvorfor får roony ik spilletid for jer??


Fordi Moi og Achouri
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Ikke fordi man sidder særlig roligt i sædet lige nu og bare føler der er lukket ned.
Vi er på hælene lige nu. Vi bliver nødt til at holde bedre fast i bolden og spille boldbesiddelse, ellers skal FCN nok få scoret snart…
Froholdt har øjensynligt overhalet Roony.

Det virker meget besynderligt det der sker omkring ham..
Det virker også til at Froholdt har overhalet Roony indenom, sikkert fordi hans arbejdsindsats er meget større.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvordan Andreas ´Babacar´ Cornelius kan stå foran Roony, forstår jeg imidlertid ikke...
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Jeg tænker at Roonys kontrakt, eller mangel på lyst til ar forlænge, godt kan spille en rolle. Han var jo eminent som supersub i efteråret, og endda vores topscorer.

Hans pris falder vel med 5-10 mio for hver kamp ham ikke får spilletid i
Hvordan Andreas ´Babacar´ Cornelius kan stå foran Roony, forstår jeg imidlertid ikke...


Defensive dødbolde, det er efterhånden Cornelius´ eneste funktion i FCK.
Nej det forstår jeg godt nok heller ik roony er jeres x factor. Men ja. Tror der ligger et eller andet i det
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Cornelius kan vel heade bolde væk, og burde have fysikken til at kunne holde på bolden.
Burde.

Og så kaster man enormt mange penge i ham, langt ud i fremtiden. Man er nærmest tvunget til at få ham til at virke.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Annonce