Det er vel i øvrigt ikke en kamp til Roony det her. Vi skal forsvare en 2-0 føring, og Roony er hverken synderligt god defensivt eller hurtig.
Om Froholdt er nogle af delene (nok mest om han er hurtig), har jeg ikke helt fundet ud af endnu.
Men når alt det er sagt, så er det lidt mærkeligt med Roony. Nærmest som starten af seneste forårssæson, hvor han ikke rigtigt spillede, før man fik forlænget med ham.
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.