Nande
Er de der standard +3 min ikke efterhånden blevet til 6? Men ja du har ret, det virker spøjst at denne her kamp skal have 6 min ekstra, i så fald burde der har været 10 i går (men det endte de måske også med at spille egentlig?)
Er de der standard +3 min ikke efterhånden blevet til 6? Men ja du har ret, det virker spøjst at denne her kamp skal have 6 min ekstra, i så fald burde der har været 10 i går (men det endte de måske også med at spille egentlig?)