Jeg ønsker et vindue, hvor der bliver kigger efter ledere på målmandspositionen, CB positionen, DM positionen og så en angriber med fart og fysik.
JA TAK!
Vi har en tendens til at bliver selvfede på banen når spillet kører og deraf følger koncentrationssvigt (Som også er beskrevet godt i tråden efter FCM kampen).
Og når spillet ikke kører.... så fortsætter det ihvertfald den pågældende halvleg ud, indtil Nees kan ændre noget eller kampen er slut....
Der mangler simpelthen nogle spillere på banen med røv i bukserne, som kan hive holdet med sig i både medgang og modgang. Og det er endnu vigtigere når vi gerne vil spille med en god portion unge spillere.
PS. PC burde stadig ryge. Der er SÅ store mangler på ledere OG så sylter han de vigtigste positioner på holdet, igen og igen og igen.....