Skal der være en eller anden trådkonsensus?
Nej da, saa ville det jo ikke vaere et debatforum
Jeg kan forstå det, hvis folk er nogle vendekåber og poster først det ene og siden det andet - men er det overhovedet tilfældet?
Der er vel ikke laengere nogen der mener han er den bedste afslutter der nogensinde er set i kongeriget? For det var beskrivelsen for ikke mange maaneder siden uden at ville tage hensyn til at unge spillere har formkurver og at der efter hypen og success altid er et dyk.