Men der er vel ogsaa en del bevaegelse fra at beskrive Oskarsson som en "guddommelig" afslutter (Nandeyanens beskrivelse i August) og saa en ung gut der stadig skal tilpasse sig tempoet og udvikle sin afslutningsevne i pressede situationer.
Der er i oevrigt intet odioest i at aendre sin holdning og erkende at man fejlvurderede en situation eller en spiller (saa laenge man er aaben omkring det).
Der er desuden en uheldig tendens til at antage unge spillere in linear udvikling, men saadan gaar det jo sjaeldent og den foerste hype er ofte baade ovedrevet samt en bjoernetjeneste. Bardghji er maaske et bedre eksempel paa det. Begge spillere kan sagtens blive til noget helt stort alligevel, men det er godt nok sjaeldent at spillere i den alder ikke har formdyk.
Der er i oevrigt intet odioest i at aendre sin holdning og erkende at man fejlvurderede en situation eller en spiller (saa laenge man er aaben omkring det).
Der er desuden en uheldig tendens til at antage unge spillere in linear udvikling, men saadan gaar det jo sjaeldent og den foerste hype er ofte baade ovedrevet samt en bjoernetjeneste. Bardghji er maaske et bedre eksempel paa det. Begge spillere kan sagtens blive til noget helt stort alligevel, men det er godt nok sjaeldent at spillere i den alder ikke har formdyk.