Forventer vi går med en eller anden ukendt CB fra Lugano til €1m og det er det.
I så fald bliver det måske en tidligere Bayern spiller med ungdomslandskampe for Tyskland. Det lyder heller ikke helt skidt.
Spøg til side, så har jeg det rigtig fint med at PC forsøger at hente spillere på en højere hylde end tidligere. Det er en helt anden konkurrence der er om underskrifter på de spillere han forsøger, og derfor vil der være mange mislykkedes forsøg.
Så kan han vælge at gå efter #10-15 på listen. Men det ville bare optage pladser i truppen og løn budgettet, så der ikke vil være mulighed for at hente de spillere ind han gerne vil have vinduet efter.