Snak

Mere indhold efter annoncen
Denne sæson ender vi bag Brøndby. Spørgsmålet er så om man skal håbe på at dysten mod FCN bliver om sølv og Europa eller en ligegyldig kamp, hvor vi er sikre på bronze og på at spille Europa-playoff mod nummer 7.
Batman Close. London W12.
Eller en kamp for at vinde bronze.
Brøndby spillede kampen i dag præcis, som vi burde have spillet i sidste uge. Afventende, afslappet, kompakt, modent.

Ikke sådan en flok hovedløse kyllinger, som var på banen for os mod FCM.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
FC Midtjylland får deres egen medicin nu. De har været klart bedst, en tackling og bolden lander tilfældigt hos Osman og så scorer de på første skud.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Hvem havde dog troet, at FCM var sårbare, når det er dem, der skal skabe kampen.

Det er præcis dét, der er så ringe, at vores egen trænerstab ikke har fattet.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Eller en kamp for at vinde bronze.

Det ville da være noget mærkeligt noget at håbe på?
Batman Close. London W12.

Brøndby spillede kampen i dag præcis, som vi burde have spillet i sidste uge. Afventende, afslappet, kompakt, modent.


FCM spiller kampen i dag præcis, som vi burde have spillet i sidste uge. Afventende, afslappet, kompakt, modent....
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”
Jeg så ikke Brøndbys kamp, for jeg finder ikke den store fornøjelse i kampe, hvor man primært håber på det ene hold taber. Men jeg går ud fra de pludselig er gået væk fra deres sædvanlige, tålmodige opbygningsspil helt tilbage fra målmanden?
Batman Close. London W12.
Tragisk at det er en spiller fra fcn, der burde være i karantæne, som startet FCM’s nedsmeltning. 🙌🏻

Nå, sølv taber vi jo så i næste uge. 😂
Der var én herinde der skrev efter Brøndbys overtidsscoring mod os i Parken at han ikke ville kunne tilgive det hvis det afgør mesterskabet 😅
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Annonce