Denne sæson ender vi bag Brøndby. Spørgsmålet er så om man skal håbe på at dysten mod FCN bliver om sølv og Europa eller en ligegyldig kamp, hvor vi er sikre på bronze og på at spille Europa-playoff mod nummer 7.
Batman Close. London W12.
Eller en kamp for at vinde bronze.
Brøndby spillede kampen i dag præcis, som vi burde have spillet i sidste uge. Afventende, afslappet, kompakt, modent.