Redigeretman 20. maj 2024
For mig er det sket for mange gange i sæsonen, at vi er blevet ramt af store personlige fejl og “uheld”, når vi har været overlegne, til, at jeg kan slå det hen som tilfældigt.
I de fire opgør vi har mødt FCM i denne sæson i superligaen har vi haft 59%, 61%, 61% og 71% boldbesiddelse og altså spillet den “rigtige” taktik, men vi har fået 1 point, og de har fået 10. Man skulle næsten tro, at det ikke bare er uheld.
Vi virker sårbare i hovederne, når vi har for stort spilovertag.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk