GBM
Fuldstændig enig! Det tenderer til bundholdsmentalitet imo.
At FCM går ud og henter 1 point efter at være kommet bagud 3-0 mod en direkte konkurrent, er ganske flot og en katastrofe for vores 2 plads.
Vi skal omvendt sikre en 3. Plads i morgen og så kan man håbe på at møde Vejle om Europaplads...
Fuldstændig enig! Det tenderer til bundholdsmentalitet imo.
At FCM går ud og henter 1 point efter at være kommet bagud 3-0 mod en direkte konkurrent, er ganske flot og en katastrofe for vores 2 plads.
Vi skal omvendt sikre en 3. Plads i morgen og så kan man håbe på at møde Vejle om Europaplads...
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”