Det bliver formodentligt nemmere for os at vinde guld til næste år efter en 4. plads uden europæisk og dertilhørende oprydning startende med PC, dernæst Nees og sidst men ikke mindst samtlige af de spillere der har efterladt klubben i en betændt tilstand..
Med overstående kommentar kan det anbefales at læse lidt tilbage og se det komiske i den kommentar.
En lille smagsprøve
Sikke et tudekor herinde, det er det samme gylle der lukkes ud hver eneste sæson hvor FCK ikke ligger nummer et fra start til slut.. Hvor var I henne da FCK spillede lige op mod Man U? Der var det svært at brokke sig over Ståles dispositioner og taktiske formåen..
https://bold.dk/snak/klubsnak/gaveboden?side=8271&room_id=5&thread_id=151540
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”