Men når alle de tre 6’er glipper. Har man så ikke satset forkert/for højt? Syntes jo det er helt vildt, at alle tre glipper i samme vindue. Og det virker heller ikke til, at vi overhovedet var tæt på at hente bare én af de tre.
Snak
tirs 21. maj 2024
Opgaven løses i virkeligheden imellem vinduerne, hvor sportsdirektøren skal være rundt og tale med spillere og agenter og varme de rigtige spillere op til at skifte til kongernes by.
Kan ikke være mere enig.
Tag for eksempel 6´er positionen. Zeca var langtidsskadet og med kontraktudløb. Stamenic var også med kontraktudløb.
Han har haft 1 år til at finde erstatningen.
Det fejler og ender ud i en lejeaftale af Tanlongo på sidste dagen.
Han har også haft 1 år til at finde Grabaras erstatning. Jeg forventer dermed at vi henter en målmand ind som det første. Også med tanke på at næste sæson allerede starter op om 1.5 måneder.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
tirs 21. maj 2024
Forhåbentligt kan et glippet mesterskab netop sætte gang i de handler vi alle håber på.
Ideelle tidspunkt at fixe 6er position etc. Var jo efter mesterskabet sidste år, men det var som om, at PC lige tænkte at han skulle se om vi kunne fedte endnu et mesterskab hjem uden at lave de nødvendige handler med sådan en “går den, så går den” tilgang.
Han glemte bare lige at FCM var tilbage efter deres rædselsfulde sæson sidste år og at BIF også har fået bygget noget godt op.
Ideelle tidspunkt at fixe 6er position etc. Var jo efter mesterskabet sidste år, men det var som om, at PC lige tænkte at han skulle se om vi kunne fedte endnu et mesterskab hjem uden at lave de nødvendige handler med sådan en “går den, så går den” tilgang.
Han glemte bare lige at FCM var tilbage efter deres rædselsfulde sæson sidste år og at BIF også har fået bygget noget godt op.
tirs 21. maj 2024
Jeg har vitterligt skrevet det du spørger til i det efterfølgende afsnit, Dickos.
Det er åbenlyst for alle, at man ikke kører fri for kritik, ved at forsøge at skrive med Cronaldo, Messi og Haaland, som så ikke lykkes.
Det er åbenlyst for alle, at man ikke kører fri for kritik, ved at forsøge at skrive med Cronaldo, Messi og Haaland, som så ikke lykkes.
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.
tirs 21. maj 2024
Jeg forestiller mig i øvrigt, vi godt kunne have landet Delaney, havde vi villet møde de økonomiske/kontraktuelle krav. Nok mindre sandsynligt med Bidstrup.
Om Delaney havde været den rette får vi aldrig svar på. Mon ikke kontrakterne med andre spillere som er lidt oppe i årene og ikke har dem bedste skadeshistorik skræmmer.
Om Delaney havde været den rette får vi aldrig svar på. Mon ikke kontrakterne med andre spillere som er lidt oppe i årene og ikke har dem bedste skadeshistorik skræmmer.
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.
tirs 21. maj 2024
@Le Deux,
Det var nu for at sætte Nandes input lidt på spidsen, den evige forventning om at vi per definition gør det bedre når de andre spiller internationalt. Intet er tydeligvis givet i denne sæson, men både BIF og FCM har gjort det klart bedre end os ved at vinde de sidste kampe og derved er vores mesterskab gledet ud af hænderne.. Der er ingen garanti for at vi vinder i aften eller slår FCN. Ej heller at vi bliver mestre til næste år.
Med overstående kommentar kan det anbefales at læse lidt tilbage og se det komiske i den kommentar.
Det var nu for at sætte Nandes input lidt på spidsen, den evige forventning om at vi per definition gør det bedre når de andre spiller internationalt. Intet er tydeligvis givet i denne sæson, men både BIF og FCM har gjort det klart bedre end os ved at vinde de sidste kampe og derved er vores mesterskab gledet ud af hænderne.. Der er ingen garanti for at vi vinder i aften eller slår FCN. Ej heller at vi bliver mestre til næste år.
tirs 21. maj 2024
Men når alle de tre 6’er glipper. Har man så ikke satset forkert/for højt? Syntes jo det er helt vildt, at alle tre glipper i samme vindue. Og det virker heller ikke til, at vi overhovedet var tæt på at hente bare én af de tre.
Jeg synes det er mere interessant at det for alle synes oplagt/fejlet, mens det for PC´s egne udtalelser, slet ikke er et tema med en 6´er.
Sammensætningen af truppen frigør bestemt heller ikke Nees for et ansvar. Omend jeg stadig støtter op om begge. Men det kommende vindue, skal simpelthen kunne vise at man kan reparere på de mangler der tidligere har været negligeret.
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”
tirs 21. maj 2024
Thomas Delaney har da vaeret mere skadet end klar i aar saa lige praecist der var det da det helt rigtige at sige nej tak fremfor at vaelte sig i nostalgi.
Derimod er der vel ingen der tror paa at FCK ikke kunne have landet Jacob Rasmussen som i den grad ville have klaedt FCK. Det er ikke tom spekulation eftersom han blev solgt til Superligaen til en mindre klub.
Derimod er der vel ingen der tror paa at FCK ikke kunne have landet Jacob Rasmussen som i den grad ville have klaedt FCK. Det er ikke tom spekulation eftersom han blev solgt til Superligaen til en mindre klub.
tirs 21. maj 2024
Det var nu for at sætte Nandes input lidt på spidsen, den evige forventning om at vi per definition gør det bedre når de andre spiller internationalt.
FCK har faaet 1.78 point per kamp talt fra runden efter de roeg ud af Europa. Jeg tror heller ikke det kun var Nandeyanen der havde den formodning at saa snart det blev lige vilkaar for alle klubber ville FCK stikke fra.