Det bedste hold ser ud til at vinde ligaen i år. Uanset følelser bliver andet postulat og snak om småklubsmentalitet altså fjollet.
Vi havde chancen for selv at tage det, og vi smed den, som en allerede solgt målmand smed bolden ud i fødderne på en Midtjylland-angriber. Eller fumlede det væk, som en allerede solgt målmand fumlede en bold i mål mod AGF.
Årsagen til at folk ikke kan lide Midtjylland og Brøndby er, at de er konkurrenter. For et år siden var folk jævnt hidsige over Nordsjælland, fordi de var konkurrenter.
@dickos, det fik jeg ikke lige læst ind i indlægget, men helt ok, og så forstår jeg bedre. :)
Vi havde chancen for selv at tage det, og vi smed den, som en allerede solgt målmand smed bolden ud i fødderne på en Midtjylland-angriber. Eller fumlede det væk, som en allerede solgt målmand fumlede en bold i mål mod AGF.
Årsagen til at folk ikke kan lide Midtjylland og Brøndby er, at de er konkurrenter. For et år siden var folk jævnt hidsige over Nordsjælland, fordi de var konkurrenter.
@dickos, det fik jeg ikke lige læst ind i indlægget, men helt ok, og så forstår jeg bedre. :)
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.