Er der en som kan give mig et link til Table of Justice fra denne sæson? Jeg kan ikke finde det nogen steder
Snak
Redigerettirs 21. maj 2024
@bitter type
Men helt ærligt, vidste du ikke godt det ville ske?
De har i mange år lukket øjnene for Jan Beck og Glencore, selvfølgelig skulle de lige markerer når noget så markant som GFH kom på banen, men vi vidste jo alle at det ville gå over igen og de vil finde på en forklaring på hvorfor de stadig er ægte og vi er alt det der er forkert i verden.
Man har et princip indtil det ikke kan betale sig at have det længere........
Men helt ærligt, vidste du ikke godt det ville ske?
De har i mange år lukket øjnene for Jan Beck og Glencore, selvfølgelig skulle de lige markerer når noget så markant som GFH kom på banen, men vi vidste jo alle at det ville gå over igen og de vil finde på en forklaring på hvorfor de stadig er ægte og vi er alt det der er forkert i verden.
Man har et princip indtil det ikke kan betale sig at have det længere........
If you know, you know.
tirs 21. maj 2024
Jeg synes et BIF-mesterskab er mindst ønskværdigt. Det vil give en form for blåstempling af flerklubsejerskaber, som jeg personligt ikke ønsker.
Er FCM ikke også en del af en flerklubsejer-struktur, da de købte Mafra sidste år?
tirs 21. maj 2024
Jo, det er FCM. Det er FCN i øvrigt også.
De eneste af de store i dansk fodbold der ikke er det er penge-uden-sjæl klubben FCK. Så længe det varer.
De eneste af de store i dansk fodbold der ikke er det er penge-uden-sjæl klubben FCK. Så længe det varer.
If you know, you know.
Redigerettirs 21. maj 2024
Meget relevant - og trist - pointe, SS.
Personligt under jeg Brøndbyernes IF skabet, selvom jeg hellere havde set FCN vinde det, givet vores utur. FCM er vel det hold, som har spillet mindst fodbold blandt de 4 (nu 3) mesterskabsbejlere.
Personligt under jeg Brøndbyernes IF skabet, selvom jeg hellere havde set FCN vinde det, givet vores utur. FCM er vel det hold, som har spillet mindst fodbold blandt de 4 (nu 3) mesterskabsbejlere.
Arsenal FC, Real Madrid, FC København, wonderbars: https://www.youtube.com/watch?v=HavKbRPC9Z8
tirs 21. maj 2024
@Le Deux,
Jeg tror du misser sarkasmen i indlægget.
Det eneste som jeg fra starten har været imod siden ansættelsen har været kombien PC og JT, ingen af de 2 har nogensinde haft format til at repræsentere FCK.
Hvis du havde læst med på det seneste, så er jeg ikke en af dem der ønsker Neestrup ud, på spillersiden er der dog en del der kan diskuteres, men jeg har eksempelvis ikke været på vognen med at smide Falk på porten efter en dårlig kamp eller juble over at Ankersen, på trods af sin stabilitet og coaching af de unge, ikke bliver forlænget med en mindre lønpakke.
Jeg ser problemstillingen med Corner, men jeg har ikke antiparti overfor manden, da han tydeligvis selv er frustreret over situationen og for alt i Verden ønsker at spille alle kampe. Det jeg stiller spørgsmål ved er det samme som en del brugere nævner i forhold til balancen på holdet. Med andre ord er alle mine kritikpunkter altid forbundet med en mand jeg ikke støtter
2*CL er vand på ejernes mølle, men det ændrer jo ikke på at vores performance i SL denne sæson har været for dårlig med indtil videre 8 tabte kampe hvoraf 4 er mod direkte modstandere (3 alene mod FCM).
Jeg mener ikke vi spiller for spiller har det bedste hold, vi har uden tvivl den klart bedste offensive midtbane bredde, men vores backs, vores defensive midt og vores angreb er ikke det bedste. Den skævvridning der er på holdet kna vi takke sportchefen for, ligeså kan vi takke ham for et evt. misset mesterskab, for det er manglerne der taber mesterskabet.
Nej, jeg holder skam hånden over Neestrup, synes han virker som det klubben manglede under Thorup på trænerbænken i forhold til engagement, åbenhed i pressen, samt selvforståelse fra klubbens perspektiv.
Hvis 1 kamp kan defineres som "klart bedre" så ja.
Jeg tror du misser sarkasmen i indlægget.
Det eneste som jeg fra starten har været imod siden ansættelsen har været kombien PC og JT, ingen af de 2 har nogensinde haft format til at repræsentere FCK.
Jeg undres blot over hvad der har gjort den store omvæltning fra nedenstående kommentarer som under en tidligere træner synes at have fuld opbakning trods at situationen var endnu mere håbløs. Til nu per definition at være kritisk ved de mindste udfald.
Hvis du havde læst med på det seneste, så er jeg ikke en af dem der ønsker Neestrup ud, på spillersiden er der dog en del der kan diskuteres, men jeg har eksempelvis ikke været på vognen med at smide Falk på porten efter en dårlig kamp eller juble over at Ankersen, på trods af sin stabilitet og coaching af de unge, ikke bliver forlænget med en mindre lønpakke.
Jeg ser problemstillingen med Corner, men jeg har ikke antiparti overfor manden, da han tydeligvis selv er frustreret over situationen og for alt i Verden ønsker at spille alle kampe. Det jeg stiller spørgsmål ved er det samme som en del brugere nævner i forhold til balancen på holdet. Med andre ord er alle mine kritikpunkter altid forbundet med en mand jeg ikke støtter
Sportsdirektørens opgaven er jo netop at udføre bestyrelsen strategi og trods dine dommedagsprofetier, er dette siden gået præcis som man kunne have ønsket.
2*CL er vand på ejernes mølle, men det ændrer jo ikke på at vores performance i SL denne sæson har været for dårlig med indtil videre 8 tabte kampe hvoraf 4 er mod direkte modstandere (3 alene mod FCM).
Jeg mener ikke vi spiller for spiller har det bedste hold, vi har uden tvivl den klart bedste offensive midtbane bredde, men vores backs, vores defensive midt og vores angreb er ikke det bedste. Den skævvridning der er på holdet kna vi takke sportchefen for, ligeså kan vi takke ham for et evt. misset mesterskab, for det er manglerne der taber mesterskabet.
Den samme iver for at forsvare træner/sportsdirektør er forsvundet helt
Nej, jeg holder skam hånden over Neestrup, synes han virker som det klubben manglede under Thorup på trænerbænken i forhold til engagement, åbenhed i pressen, samt selvforståelse fra klubbens perspektiv.
tirs 21. maj 2024
Men kan vi egentlig komme i tanke om andre hold end FCK der har vundet ligaen samme år som de har spillet gruppespil?
Muligt FCM men jeg er i tvivl. Det var egentlig også mest en modstand mod den der "Sådan har det været hidtil og så bliver det ved sådan", som Nande lidt lægger op til. Der var også engang, hvor Brøndby vandt en masse mesterskaber og FCK bøvlede med at være med i Europa. Den har i dog i den grad knækket siden. Det vil selvfølgelig også ske for FCM, FCN og Brøndby. Hvornår, det ved vi så ikke..
tirs 21. maj 2024
Nande forlænger jævnligt verden med brædder, hvilket verden sjældent kan bære. Det er pointeret flere gange, og det er rædderligt at se på.
Svinggaarden, analysen er præcis så dyb, som de indlæg fortjener. Folk er vanvittigt skingre omkring det her. Ad konkurrenter skal man naturligvis ikke udelukkende se det i forhold til den enkelte sæson, men i en kombination af både her og nu og de så en ikke nærmere defineret periode.
Helt horribelt blev det med ham idioten der i forlængelse af nederlaget til Midtjylland hoppede ind og kampskabte sig i Midtjyllands tråd. Han kunne nok ikke selv se det, men mon ikke deres tråds faste brugere derovre havde det ret hyggeligt over at grine over hans salte tårer.
Personligt så jeg helst en anden klub end Nordsjælland, Midtjylland og Brøndby vinde mesterskabet de år, hvor vi ikke gør det. Men det er udelukkende fordi jeg ikke tror på, at de andre klubber ville være meget mere end ´døgnfluer´, som deraf ikke kunne bruge mesterskabet til et reelt løft til for alvor at gøre sig til en fast konkurrent. Det kan både Midtjylland og Brøndby formentlig, og muligvis også Nordsjælland. Sidstnævnte er for mig et lidt større mysterium, hvor jeg ikke kan gennemskue, om ikke de alligevel kører videre med den plan de er en del af, uanset hvor de ender i ligaen.
Svinggaarden, analysen er præcis så dyb, som de indlæg fortjener. Folk er vanvittigt skingre omkring det her. Ad konkurrenter skal man naturligvis ikke udelukkende se det i forhold til den enkelte sæson, men i en kombination af både her og nu og de så en ikke nærmere defineret periode.
Helt horribelt blev det med ham idioten der i forlængelse af nederlaget til Midtjylland hoppede ind og kampskabte sig i Midtjyllands tråd. Han kunne nok ikke selv se det, men mon ikke deres tråds faste brugere derovre havde det ret hyggeligt over at grine over hans salte tårer.
Personligt så jeg helst en anden klub end Nordsjælland, Midtjylland og Brøndby vinde mesterskabet de år, hvor vi ikke gør det. Men det er udelukkende fordi jeg ikke tror på, at de andre klubber ville være meget mere end ´døgnfluer´, som deraf ikke kunne bruge mesterskabet til et reelt løft til for alvor at gøre sig til en fast konkurrent. Det kan både Midtjylland og Brøndby formentlig, og muligvis også Nordsjælland. Sidstnævnte er for mig et lidt større mysterium, hvor jeg ikke kan gennemskue, om ikke de alligevel kører videre med den plan de er en del af, uanset hvor de ender i ligaen.
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.
Redigerettirs 21. maj 2024
Men kan vi egentlig komme i tanke om andre hold end FCK der har vundet ligaen samme år som de har spillet gruppespil
Ved ikke om Aab spillede gruppespil i 08.. Men ellers kun FCK.. Da Midtjyderne hentede sølv i 2021,var de vist de første non FCK hold, der gjorde med gruppespil på programmet, siden FCN i 2013...
FC København. Siden 1993..
Man U siden 1986
Landsholdet, DBU og MO boykottet siden 2007
Ståle skulle aldrig have været fyret 2020
Rooney skyder lige godt med begge ben, nok bedst med højre... Citat John Faxe Jensen...
Redigerettirs 21. maj 2024
@Karsboel jeg har den herhttps://superliga.dk/stilling
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.