Snak

Mere indhold efter annoncen
@Karsboel
https://superliga.dk/stilling

xP altså expected points.

1. FCK 65 point
2. FCN 50 point
3. FCM 49 point
4. BIF 42 point

Så FCK har fucket op og Brøndby som i lang tid var ubesejret siden September har haft vanvittigt med stolpe ind. Men held er også en del af spillet.

Vi er altså det eneste hold i mesterskabsstriden der har fået færre point end man burde.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
@Karsboel
https://superliga.dk/stilling

xP altså expected points.

1. FCK 65 point
2. FCN 50 point
3. FCM 49 point
4. BIF 42 point


Pt. 23 point bedre end de kommende guldvindere. Det er vanvittigt. Er der tidligere set så stor en forskel?
https://facebook.com/enchancetillasse/
De der tal kan jeg ikke se når jeg trykker ind, men måske jeg er blind. Lyder umiddelbart vildt, men hvad ved jeg.
De der tal kan jeg ikke se når jeg trykker ind, men måske jeg er blind. Lyder umiddelbart vildt, men hvad ved jeg.


Du skal klikke på fanen Xgoal
https://facebook.com/enchancetillasse/
Nej tror det ikke.

Der er også en reel mulighed for at Brøndby mister europæisk gruppespil selvom de bliver mestre.

De vil være useedede i CL kval. Taber de den ryger de i EL kval hvor de vil være useedede.
Taber de den ryger de i Conference League Playoff hvor de også vil være useedede.

Det vil ikke overraske mig hvis de fucker alle kampene op.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Tak, kan se det nu. Det ser jo helt grotesk ud.
Der er også en reel mulighed for at Brøndby mister europæisk gruppespil selvom de bliver mestre.


For dem der er interesseret opdaterer David Parkes hver uge "live" vdr. De europæiske pladser. Det er et link til OneDrive, og her kan man jo se at Nande har en pointe. Meget skal gå godt for BIF.


https://t.co/mokBrjZwkB

Tak, kan se det nu. Det ser jo helt grotesk ud


Meget.
https://facebook.com/enchancetillasse/
Der ser næsten så absurd ud, at man har lyst til at stille spørgsmålstegn ved om det er rigtigt. På den anden side er det jo virkelig ringe af os, hvis det rent faktisk passer. Jeg føler dog også det er meget en FCM ting det der med “table of..” og “expected..” så vi må jo bare være bedre næste sæson der, hvor det virkelig tæller.
xG er hvad det er, og fyldt med udfordringer og fejl. Endnu værre er xP. Mén, det der er så tydeligt at det alligevel ikke er sjovt. Men det matcher egentlig meget godt mine oplevelser løbet af sæsonen.
Her må man bare sige, at Nees og PC ikke er lykkedes med at finde de spillere, der omsætter chancer til mål og som holder koncentrationen defensivt i 97 minutter hver gang.

Men, det er også tydeligt at vi ikke har været SÅ elendige i år som det føles lige nu. Hvorfor vi naturligvis bliver beriget med PC og Nees igen næste år.

Kan de hente en moderne Jacob Laursen og en moderne Dame samt få styr på midtbanens slagside, så tror jeg iøvrigt også vi ret nemt kan være en del bedre næste år.
så vi må jo bare være bedre næste sæson der, hvor det virkelig tæller.


Ingen tvivl om det
https://facebook.com/enchancetillasse/
Annonce