Snak

Mere indhold efter annoncen
Falk på 6’eren. Han fatter det aldrig.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Spændende opstilling...
Man har nu Pentz (leje, i know), Klaiber, Vanlerberghe, Rasmussen, Suzuki og Bundgaard i truppen, som i mindst 4 tilfælde har været markante forstærkninger.


Til at vende tilbage til dine spørgsmål.

Du mener Pentz er en markant forstærkning i forhold til Hermansen som spiller fast i Leicester?

Filip Bundgaard som har fået under 300 minutter i Mesterskabsspillet er heller ikke en markant forstærkning.

Forsvaret er forstærket vil jeg medgive. Brøndby er også det hold der har indkasseret færrest mål.

Jeg tror én skade til Jacob Rasmussen så vælter korthuset for Tshiembe og Heggheim. Når de spiller så sejler Brøndbys forsvar.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Falk på 6’eren. Han fatter det aldrig.


Det går ikke godt. Gift Links får jo lov til at løbe ned og få hjørnespark. Falk har været så passiv når vi har spillet mod AGF.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Falk viste intet da han kom ind imod FCM. Forstår ikke at Nees vælger ham og sender Clem på bænken.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Shiiit Neestrup har tabt sutten. Ser lige optakt hvor han argumenterer for at Ankersen er bedre som CB end Vavro i øjeblikket.

Vi mister fandme meget på dødbolde uden Vavro. Ankersen er elendig i hovedspillet.

Og prøv at gætte hvad det er AGF er gode til?
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Du mener Pentz er en markant forstærkning i forhold til Hermansen som spiller fast i Leicester?


Nej, det tror jeg heller ikke jeg skriver? DU mente holdet var stort set det samme som sidste år. Men jeg kan da udfordre din tankegang, mener du ikke en målmand, der spiller med om guld må være bedre end en, der kun lige hiver holdet med i mesterskabsspillet?

Filip Bundgaard som har fået under 300 minutter i Mesterskabsspillet er heller ikke en markant forstærkning

Læg venligst mærke til, at jeg navngiver 6 spillere og skriver de 4 er markante forstærkninger. Vi kan lave det til 3/5 og udelade Pentz.

Jeg tror én skade til Jacob Rasmussen så vælter korthuset for Tshiembe og Heggheim. Når de spiller så sejler Brøndbys forsvar.


Men skal man spille med de to hvis Rasmussen er skadet? Jordi kunne vel godt fortsætte og så kunne man spille en af de to andre eller Alves, når han er klar.. Alternativt, så kommer der en ny CB til..

Nå, jeg svarer på evt. kommentar når jeres kamp er slut, så det ikke ødelægger jeres tråd imens.

Go kamp
Naturligvis en strafaktion overfor Vavro pga. den blødning, han fik sidst.

Jeg kan blive så frustreret over, at han insisterer på at spille Falk som 6’er. Jeg kunne godt tænke mig, at træneren i FCK var den første til at indse, at kejseren ikke har noget tøj på, og ikke den sidste. Håbløst!
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Det lige før jeg håber Falk smutter til sommer bare så Nees ikke kan bruge ham som 6er mere.
Lige nu må vi lade tvivlen komme Neestrup til gode, med henblik på dagens startopstilling.

Men hvis vi indkaserer 1-2 mål på standardsituationer, så kommer jeg til at bande ham langt væk for at smide Clem og Vavro ud - for at erstatte dem med Anker og Falk.
Bologna I FCK I Liverpool I 1860 München
Annonce