Jeg har det totalt ambivalent med, hvad du skriver, for jeg er egentlig enig. Jeg er enormt træt af de blødninger og den “uro”, der er ved dem.
Omvendt, så er de de eneste to, måske med lidt bidrag fra Lerager, der har den vildskab, som måske kan vække de andre mere “bløde” typer på det her hold.
Omvendt, så er de de eneste to, måske med lidt bidrag fra Lerager, der har den vildskab, som måske kan vække de andre mere “bløde” typer på det her hold.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk