Det holdt ikke længe..
Snak
Redigerettirs 21. maj 2024
Hvad fanden er det Falk laver? Hvorfor går han ikke ind i duellen? Fik også kæmpe skældud af Moi.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
tirs 21. maj 2024
Er han ikke bare Falk?
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Redigerettirs 21. maj 2024
Selvom vi har en historisk bred trup, så har vi stadig seriøse mangler, hvor vi bl.a. mangler en CB, en CDM og en angriber… det skriger jo til himlen, at vi med så bred en trup, stadig har store mangler på fucking 3 positioner.. det er elendigt sportsdirektør arbejde sorry to say
Selvom PC har lavet nogle fine handler de sidste 2 vinduer, bliver man også nødt til at bedømme ham på de handler han IKKE har lavet - og her dumper han med et brag.
Selvom PC har lavet nogle fine handler de sidste 2 vinduer, bliver man også nødt til at bedømme ham på de handler han IKKE har lavet - og her dumper han med et brag.
tirs 21. maj 2024
Vi vinder heller ikke denne her kamp. Vi gider ikke det der opdækning.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
tirs 21. maj 2024
Og det er ikke første gang Diks vender ryggen til et skud.
Han hoppede også på Dario Osorios finte hvor han tror han skyder og så vender Diks ryggen til og så dribler Osorio lige forbi.
Han hoppede også på Dario Osorios finte hvor han tror han skyder og så vender Diks ryggen til og så dribler Osorio lige forbi.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.