Snak

Mere indhold efter annoncen
Ikke bare Falk og Ankersen..

Vi har så mange ekstremt løntunge spillere som vi pt. får 0 udbytte af:

Kocholava
Boilesen
Claesson
Falk
Ankersen
Larsson
Diogo

De er vel alle på top 10-15 over lønninger i superligaen - falk og claesson er endda nr 2 og 3 på listen. Det skriger til himlen.

Ja vi har det største budget men det er så elendigt prioriteret og brugt.


Edit: og jeg har endda glemt Cornelius og Babacar på den liste….
Hvis man ikke har fanget endnu, at det her sker hver evig eneste gang Falk skal agere 6’er, så forstår man simpelthen bare ikke fodbold.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Man sad og tænkte, at det ikke kunne blive værre end i Midtjylland kampen, men det blev da skudt hurtig til jorden.
Juventus og FCK fan
De skal trækkes i løn
Falk kan godt spille 6´er, hvis vi dominerer på midtbanen og han spiller sammen med to fysisk stærke spillere
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Træk PC i løn, Meling sejler også fuldstændigt..
Rasmus Falk kan spille 6’er, når vi står med 10 markspillere på egen banehalvdel, og vi skal vende bolden ind på ham for at spille os ud af presset - altså i CL.

Det sker aldrig i Superligaen, og Falk som balancespiller er mildest talt undervældende. Langt, langt, langt under mesterskabsniveau.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Orri skal åbenbart brænde en kæmpe chance pr kamp…
Falk kan godt spille 6´er, hvis vi dominerer på midtbanen og han spiller sammen med to fysisk stærke spillere


Så Falk kan godt spille 6´er, hvis vi fjerne nogle af de naturlige kerneopgaver en 6´er har......

Falk kunne også godt spille 6´er internationalt, hvor vi stod meget dybt.... også en ting vi normalt ikke gør i Superligaen.

Hvorfor så ikke bare hente en naturlig 6´er og spille ham som 8´er? Eller.... det er jo nok fordi vi har 11 andre 8´ere i truppen....
QPR
Holy shit Orri...
Annonce