Ikke bare Falk og Ankersen..
Vi har så mange ekstremt løntunge spillere som vi pt. får 0 udbytte af:
Kocholava
Boilesen
Claesson
Falk
Ankersen
Larsson
Diogo
De er vel alle på top 10-15 over lønninger i superligaen - falk og claesson er endda nr 2 og 3 på listen. Det skriger til himlen.
Ja vi har det største budget men det er så elendigt prioriteret og brugt.
Edit: og jeg har endda glemt Cornelius og Babacar på den liste….
Vi har så mange ekstremt løntunge spillere som vi pt. får 0 udbytte af:
Kocholava
Boilesen
Claesson
Falk
Ankersen
Larsson
Diogo
De er vel alle på top 10-15 over lønninger i superligaen - falk og claesson er endda nr 2 og 3 på listen. Det skriger til himlen.
Ja vi har det største budget men det er så elendigt prioriteret og brugt.
Edit: og jeg har endda glemt Cornelius og Babacar på den liste….