Snak

Mere indhold efter annoncen
Falk skal aldrig spille 6’er uanset hvilket scenarie vi har.

Og så kender vi Orri igen
Orri skal videre, jeg orker ikke det der!!! Han skal ikke have flere friløbere for så ender jeg sgu med hjertestop..
@Hjaelmen_Medielogin

Jeg vil MEGET gerne have en ny 6´er til at erstatte Falk :D

Jeg prøvede bare at nuancere debatten.

Potentialet er enormt!
Husk på at han er vores bedste afslutter…….
Det siger vel mere om resten af holdet end det gør om Orri
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Falk er fucking 10’er. Der findes INGEN scenarier der gør, at det er en fordel at bruge ham som 6’er. Punktum. Hans forcer er inden helt anden ende af banen…
Giver ingen mening at nuance debatten omkring Falk.

Konklusionen er så indlysende efter flere sæsoner, hvor han er fejlet eklatant i den rolle.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
@karsboel:

Lige omkring Falk, er det nok bare en tabt kamp :)
QPR
Vores hold er endnu mere skævt end da Ståle manglede kanter, vi har en historisk dyr trup, men intet klasseforsvar, ingen defensiv midtbane af kvalitet, ingen angriber der er topscorer i ligaen, blot en overbefolket midtbane af stjerner til 2 pladser..
Fyr hele pisset. Hold nu kæft hvor er det bare forfærdeligt dårligt!
Annonce