Vi får røvfuld..
Snak
tirs 21. maj 2024
Hvad helvede er det for en indstilling at møde op med! Nees, tag dig fucking sammen.
tirs 21. maj 2024
Øh, Falk spiller altså ikke sekser, men er en af to CM i en flad firekæde på midten.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
tirs 21. maj 2024
Man vidste det jo!!
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
tirs 21. maj 2024
Jeg BRÆKKER mig!
Føj, hvor er det skidt af Nees! Falk og Mattsson er den mest tyndbenede centrale midtbane i Superligaen!
Og igen: FUCK PC for ikke at hente en 6´er!
Føj, hvor er det skidt af Nees! Falk og Mattsson er den mest tyndbenede centrale midtbane i Superligaen!
Og igen: FUCK PC for ikke at hente en 6´er!
QPR
tirs 21. maj 2024
Citerer mig selv fra tirsdag d. 14. Maj:
Tja :-)
Det er nemlig enormt tankevækkende, hvor god statistikken er med Clem på holdet som 6’er, og det er endnu mere tankevækkende, når man sammenligner med resultaterne, hvor Falk har spillet positionen.
Jeg håber virkelig, at Neestrup holder fast i Clem, og jeg kritiserer ham ikke, hvis han gør det, og det fejler her i slutfasen. Omvendt, hvis han sætter Falk ind fra start, og det kikser, så bliver jeg virkelig frustreret.
Den nuværende balance i holdet er den bedste, der har været hele sæsonen.
Tja :-)
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk