Snak

Mere indhold efter annoncen
Og det værste er, at Clem heller ikke er ret god… men bare det at vi bruger en 6’er har kæmpe indflydelse
Det er sku ikke PC der sætter dagens start 11. Den her falder kun tilbage på Nees, ingen andre.
Der er vel ingen der regelmæssigt ser fodbold, som havde den mindste tro på at vi kunne få point med fra den her kamp. Jeg har ingen tro på det her hold og de her spillere.

Mon ikke vi henter et par 8’ere til sommer, som skal omskoles til andre positioner.
F.C. København • Real Madrid (antipati overfor Mbappé, klubbens største skamplet er at man hentede ham)
Helt enig. Det her er kun Nees.

Så dårligt arbejde.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Jeg ville gerne skrive en god, opløftende kommentar, men jeg kan slet ikke finde ord der beskriver den 1. Halvleg defensivt
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Der er vel ingen der regelmæssigt ser fodbold, som havde den mindste tro på at vi kunne få point med fra den her kamp. Jeg har ingen tro på det her hold og de her spillere.

Mon ikke vi henter et par 8’ere til sommer, som skal omskoles til andre positioner.


Hm, Ankersen bliver vel ikke forlænget, så vi skal vel også finde en ny back, så vi kan spille med mindst fire i forsvaret?
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Falk og Mattsson er den mest tyndbenede centrale midtbane i Superligaen!


Enig - det er vildt at tro, at det kan bære at stille med de to som de eneste på midten af banen. Kæmpe hjerneblødning. Læg dertil Anker i stedet for Vavro i midterforsvaret. Helt sort.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Mads Emil Madsen har spillet 1750 minutters fodbold i denne sæson, inden denne kamp, uden at score.....
QPR
Skal Grabara ikke tage det andet mål?
Det har du ret i - men PC har OVERHOVEDET heller ikke giver Neestrup værktøjerne til at sætte en ordentlig start-11, hvor alle spillere spiller på deres favorit position - det er vel selvsagt 1,5-2 år siden, at vi har haft en start-11 hvor alle spillede på deres bedste plads????

ALLE kunne se at vi manglede en CB i sommers - han kom ikke.

ALLE kunne se, at vi har manglet en 6’er i 3 transfervinduer - vi har ikke hentet nogle endnu.

ALLE kunne se, at vi de sidste 2 vinduer har haft brug for en ny angriber fordi vi ikke kan regne med Cornelius - det har vi heller ikke hentet….


I stedet har vi hentet endnu en kantspiller og endnu en 8’er - de positioner vi i forvejen var bedst besatte på.. jeg fatter ikke pc


Neestrup er langt fra fritaget - men det er fandme heller ikke nemme vilkår PC giver ham.
Annonce