Snak

Mere indhold efter annoncen
Skal Grabara ikke tage det andet mål?


På en god dag, måske. AGF spilleren bliver dog slet ikke presset i sin afslutning, fordi Falk vælger at holde igen i presset..
Jeg skrev lige inden kampen at jeg håber på kontinuitet i næste sæson fordi Neestrup stort set har haft en forskellig start 11´er hver kamp.

Gudhjælpende starter han med Falk for første gang i et 3-4-3 system og Ankersen som CB for første gang.

Startopstillingerne med Clem har virket, 4 sejre 1 uafgjort og 1 nederlag og vi spillede faktisk godt mod FCM selvom vi tabte. Det var personlige fejl. Ligeså snart vi tabte så ryster Neestrup posen i sådan en vigtig kamp.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Nå, men hvad laver Bo Svensson?
København.
Han lader telefonen op og tjekker med agenten hvad lønnen skal være.

Stik ham 3-4 voksne spillere med fysisk tilstedeværelse.
@Nande

Ja, præcis. Det eneste, der var brug for at lave om fra i torsdags var at putte den i kassen og lade være med at lave gigafejl i forsvaret.

Nødvendigheden af at rende rundt som hovedløse høns og lade AGF ligne Man City er svær at får øje på.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Falk i dårlig form er en uforståelig disposition. Men jeg synes godt nok at vi i alle 3 situationer bliver skævvredet i venstre side(Matssons) og så forsøger Falk at reparere på det, hvilket han nok er den sidste man skal bede om den slags. Men samtlige chancer er skabt af en venstreside der halter totalt.
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”
Ligeså snart vi tabte så ryster Neestrup posen i sådan en vigtig kamp.


Allerede i kampen mod FCM, ryster han posen i pausen, ændrer på opstillingen og så er vi faktisk meget mindre med i anden halvleg...
QPR
Både PC og Nees har fejlet. Rystende dårligt arbejde som de fleste af os herinde havde frygtet
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
“Nu skal vi se, hvem det er, der er her, når skibet det gynger”

I dag er det dig, der er bølgerne, Neestrup.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Isoleret set absurd trænerarbejde med Magnus Mattsson og Rasmus Falk som central. Hvad tænker manden på?

Men jeg har jo altid været af den opfattelse, at hvis man benytter Rasmus Falk som sekser, eller sætter sin lid til ham som balancespiller, så er man uegnet som træner. Det har nu snart kostet tre trænere i FCK.
København.
Annonce