Snak

Mere indhold efter annoncen
Endnu en kæmpe chance en orri
Vi er jo bare pinligt ringe i begge felter. Vi brænder konstant i angrebet og kan ikke forsvare..
Neestrup famler efter alt. Ingen fast start 11. Ingen plan. Ingen sikkerhed i noget som helst. Hvilken træner henter vi mon fra Viborg næste gang? Det er så latterligt dårligt det her. God kommunikativ, elendig i modgang, tydeligvis. Og hvad er det for noget fis med Ankersen i midterforsvaret, mod et fysisk stærkt hold som AGF?
Hey Peter, du bliver ikke forlænget, du er sku ikke helt god nok mere, altså efter d. 26/5. Inden da, er du selvfølgelig en sikker starter. Jeg skal nok finde plads til dig.

Hold nu kæft man!
Genialt at skifte Achouri ud, når vi skal score 3.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Oven i det, Jelert over på venstreback. Det har jo virket glimrende.
Juventus og FCK fan
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Problemer er ikke kun Ankersen - problemet er jo at Jelert er faldet så meget i niveau, at Ankersen pludselig er den bedste højre back at have til at starte inde, hvilket ho er katastrofalt.

Her tænker jeg ikke på i dag, men grunden til at Ankersen har spillet så meget på det sidste
Troede det var på Vestegnen, at de sniffede lim, men noget tyder på, at det også har fundet vej til vores trænergruppe.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Ja giver fandme ikke meget mening at pille Achouri ud, når man skal op og have 3 mål. Den her er tabt.
Mads

Ja, det er sku fint at Pete er starter på backen på det sidste. Han har gjort det hæderligt. Men at sætte ham i midterforsvaret i dag, ville en serie 5 træner jo ikke en gang gøre. Det er jo helt sygt. Neestrup er jo væk. Han har tabt sutten.

Nederlag i de sidste tre kampe formentlig og en dejlig 4 plads, det må simpelthen have nogle KÆMPE store konsekvenser


Lugter af en Achouri udskiftning for at være sikker på, han er til rådighed mod FCN, da han er et gult kort fra karantæne.

Bliver spændende med kampen om 3. Pladsen!!!
Annonce