Snak

Mere indhold efter annoncen
PC bliver korrekt nok slagtet herinde. Men har nogen af jer også overvejet om Neestrup heller ikke er god nok?


Det bliver vel ganske tit bragt op ja...

Jeg tror Nees mangler et bedre setup omkring sig, nogle dygtigere at spare med, og som udfordre hans dispositioner lidt mere...
Hvor er Sørensen dog også elendig mand.
Hahaha, hold da kæft et frispark af CS, dybt elendigt. Fuldstændig afsindigt.
Hold nu kæft en oprydning der skal i gang til sommer. Shit man. PC skal jo hente 12 mand den sidste uge op til sæsonstart. Her af 10 8’ere.
Vi løber vel også tør for højre backs når Neestrup bliver ved med at omskole dem?
Batman Close. London W12.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Bliver svært at købe et nyt hold uden Europa at tilbyde til nye spillere. Er hellere ikke tryg ved at det er PC der skal finde dem.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Klart. Så vi tager otte 8’ere og fire højre backs. Og så ser vi lige på sidste dagen om ikke der er en eller anden langtidsskadet spiller, som bare er slt for god til at sige nej til.
Neestrup’s værste kamp til dato, i guder en perlerække af elendige beslutninger… PC står øverst på affyringsrampen, farvel og tak…
Man kan vel håbe at vi signer 4xAmoo til rundt regnet 120M, så de andre klubber ikke indhenter os økonomisk.
Vanvittigt i vil have PC fyret. Men gør det da. I vil fortryde det med sikkerhed. At i ikk vinder med den truppe det er seriøst jeres træner der skal kigges på. Se nu lige på det hold i har!! Også har i bare været uheldige imod fcm i sidste kamp. Hvis i havde vundet der så var ALT godt!! Og nu tabte i totalt ufortjent! Som træner og direktør kan du satme ik gøre ved at orri skal bruge 10 chancer på at score. Det er bare ik godt nok og han lære af det her til næste sæson!! Men fyr pc send ham da gerne til ob.
Og ja i skal have udrensning da i har nogle som ik er gode nok til jer og som er skadet osv. de skal væk. Hvis det sker jamen så kommer i da igen næste sæson. Og ja ved sgu ik om det er godt i kommer ud og spiller Europa for det er en røv syg turnering i kommer ud i. Som der ingen penge er i. Jeg ville da hellere gå efter mesterskabet.
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Annonce