PC bliver korrekt nok slagtet herinde. Men har nogen af jer også overvejet om Neestrup heller ikke er god nok?
Det bliver vel ganske tit bragt op ja...
Jeg tror Nees mangler et bedre setup omkring sig, nogle dygtigere at spare med, og som udfordre hans dispositioner lidt mere...