Vi er til grin..
Jeg læser et der stilles spørgsmål til Nees og spillere ude af position?
Hvordan skal han stille spillere der spiller på deres position uden at spille med et halvt U-19 hold??
Det er sørgeligt at være vidne til..
Jeg læser et der stilles spørgsmål til Nees og spillere ude af position?
Hvordan skal han stille spillere der spiller på deres position uden at spille med et halvt U-19 hold??
Det er sørgeligt at være vidne til..