@Nick,
Vi har et hold hvor den bedste centrale forsvarsspiller er højreback, hvor den bedste “ægte” 6’er endnu ikke har fået hår på et vis sted og generelt har en elendig langsom boldomgang, vi har 2 sløve venstrabacks, hviket gør at vi af nød må smide en højreback derover for at kunne følge med modstandernes spidsangribere. Vi har ingen ægte højrefløj, vi har et angreb hvor en ung purk skal bruge 10 100% chancer for at score.. Det er hvad PC har givet Nees..
Vanvittigt i vil have PC fyret. Men gør det da. I vil fortryde det med sikkerhed. At i ikk vinder med den truppe det er seriøst jeres træner der skal kigges på. Se nu lige på det hold i har!!
Vi har et hold hvor den bedste centrale forsvarsspiller er højreback, hvor den bedste “ægte” 6’er endnu ikke har fået hår på et vis sted og generelt har en elendig langsom boldomgang, vi har 2 sløve venstrabacks, hviket gør at vi af nød må smide en højreback derover for at kunne følge med modstandernes spidsangribere. Vi har ingen ægte højrefløj, vi har et angreb hvor en ung purk skal bruge 10 100% chancer for at score.. Det er hvad PC har givet Nees..