Snak

Mere indhold efter annoncen
@Nick,


Vanvittigt i vil have PC fyret. Men gør det da. I vil fortryde det med sikkerhed. At i ikk vinder med den truppe det er seriøst jeres træner der skal kigges på. Se nu lige på det hold i har!!


Vi har et hold hvor den bedste centrale forsvarsspiller er højreback, hvor den bedste “ægte” 6’er endnu ikke har fået hår på et vis sted og generelt har en elendig langsom boldomgang, vi har 2 sløve venstrabacks, hviket gør at vi af nød må smide en højreback derover for at kunne følge med modstandernes spidsangribere. Vi har ingen ægte højrefløj, vi har et angreb hvor en ung purk skal bruge 10 100% chancer for at score.. Det er hvad PC har givet Nees..

Det her føles som ca 1993-98.
1993-98 pikke i røven, ja. På en og samme gang. Hold kæft en flok amatører. Håber bussen er kørt og de må gå hjem
Derudover bliver Orri Superliga topscorer næste år. Hvis det her er hvad han bidrager med i krisetider og på et hold ude af balance, så bliver det tosset godt i medvind.
Prøv lige og se Falks attitude nu. En leder i FCK? Fuck af.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Jeg er træt af at se på falks interview.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Derudover bliver Orri Superliga topscorer næste år. Hvis det her er hvad han bidrager med i krisetider og på et hold ude af balance, så bliver det tosset godt i medvind.

Måske med sidevind kan det også være hans utallige friløbere ender med at gå i mål.
@Planke

Orri bliver da solgt.
Derudover bliver Orri Superliga topscorer næste år. Hvis det her er hvad han bidrager med i krisetider og på et hold ude af balance, så bliver det tosset godt i medvind.


Hvis vi ikke kommer i Europa, så tror jeg hellere ikke at vi kan beholde ham. Ellers enig
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Derudover bliver Orri Superliga topscorer næste år. Hvis det her er hvad han bidrager med i krisetider og på et hold ude af balance, så bliver det tosset godt i medvind.


Såfremt der kommer medvind næste år. Det er vel ikke realistisk at rette op på alle de problemer i samme vindue.
Det ser sort ud mht sidste kamp. Truppen virker totalt vingeskudt, og træneren sejler rundt som en stressramt nybegynder. Umuligt lige nu at forestille sig en sejr over FCN.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Annonce