Pc ryger efter Nes. Sådan er gamet normalt. Nes har brugt 2 år på at opnå dét, Thorup klarede på kortere tid: ikke finde et koncept.
Thorup røg trods fck i Europa fordi han fejlede i suppen. Nes fejler i endnu højere grad i suppen. Vi har tabt mesterskabet selv. I dag, mod fcm, mod Viborg, mod alle nærmest.
Hvis ikke nestrup voldsomt forbedrer holdet henover sommeren, får sammensat et koncept og fck dominerer kampene, bør han ryge ud. Jeg vil hellere se bo Henriksen fejle end Nes. Bare som ét eksempel. Der er så mange talenter derude, at vi ikke behøver at holde fast i nes. Han har hverken et unikt koncept eller et højt snit. Han er - point- og spillemæssigt - middelmådig.
Thorup røg trods fck i Europa fordi han fejlede i suppen. Nes fejler i endnu højere grad i suppen. Vi har tabt mesterskabet selv. I dag, mod fcm, mod Viborg, mod alle nærmest.
Hvis ikke nestrup voldsomt forbedrer holdet henover sommeren, får sammensat et koncept og fck dominerer kampene, bør han ryge ud. Jeg vil hellere se bo Henriksen fejle end Nes. Bare som ét eksempel. Der er så mange talenter derude, at vi ikke behøver at holde fast i nes. Han har hverken et unikt koncept eller et højt snit. Han er - point- og spillemæssigt - middelmådig.