Jeg tror ikke Claesson, Moi, Meling, Diogo, Diks og Larsson gider blive i FCK hvis vi ikke skal spille europæisk. Derved bliver næste år formodentligt et år hvor de store stjerner forlader os, mens Falk bliver sammen med Lerager og Mattson.
Vi skal derfor igang med at støvsuge SL for spillere der stadigt ser FCK som et skridt op, hvilket er en katastrofe for hele udviklingen af holdet..
Det hele falder tilbage på manglen af en CM, en 6’er, en 9’er og en højrekant på niveau med Achuori..