Startede vi ikke med en tremandsmidtbane? Eller var det en ´mærkelig´ 5-2-2-1?
Man kan udpege mange spillere der skuffer, som Matias har haft skrevet nogle gange, givetvis fordi de har spillet af. Men Melling efter skaden har virkelig skuffet mig. Inden da tænkte jeg ellers, det så ud til at være en fornuftig venstreback, der ikke var videre spektakulær, men heller ikke for etbenet eller for langsom, og som burde være blevet til en stabil løsning i nogle år.
NCH ind som konsulent, nu.
Europa eller ej kan vi stadig tilbyde høje lønninger, men det vil være utroligt ærgerligt at kaste en god seedning delvist væk på et år uden Europa. Jeg er med på, de ændrer setup for Champions League-gruppespil nu, men alt andet lige var vi igen netop lige kravlet op og blevet tredjeseedet i det hidtidige koncept. Givetvis i bunden af tredje lag, men...
Man kan udpege mange spillere der skuffer, som Matias har haft skrevet nogle gange, givetvis fordi de har spillet af. Men Melling efter skaden har virkelig skuffet mig. Inden da tænkte jeg ellers, det så ud til at være en fornuftig venstreback, der ikke var videre spektakulær, men heller ikke for etbenet eller for langsom, og som burde være blevet til en stabil løsning i nogle år.
NCH ind som konsulent, nu.
Europa eller ej kan vi stadig tilbyde høje lønninger, men det vil være utroligt ærgerligt at kaste en god seedning delvist væk på et år uden Europa. Jeg er med på, de ændrer setup for Champions League-gruppespil nu, men alt andet lige var vi igen netop lige kravlet op og blevet tredjeseedet i det hidtidige koncept. Givetvis i bunden af tredje lag, men...
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.