Jeg håber vi lander conference league, og kan vise os godt frem der, samt hente en masse point til klub- og lande- listerne.
Jeg håber det glippede mesterskab giver ejerne en øjenåbner, og vil investere til at komme i det nye CL format - så de igen kan få et udbytte
Jeg tror dog vi skal forvente 2 forsvarsforstærkninger som minimum, da jeg tror vi måske i næste sæson går over i denne 3-4-3 opstilling, som vi har brugt på det seneste
Hertil tænker jeg om en kontraktfri Robert Skov kunne være genial og få hjem til en offensiv back, som erstatning for Anker.
Jeg vil ikke forvente han gør som sidst, da det er en ny position - men den har han jo trods alt spillet i tyskland og på landsholdet.
Spørgsmålet er om han ikk vil få revet hovedet af herinde, hvis han ikk laver 20 mål, og så er det nok dømt til og gå galt - hvis alle forventer det samme.
Jeg tror der kommer en ny målmand (med mindre man mener Sander eller Runarsson er klar), 2 forsvarer - og så en backup til Orri
Ryger Falk afsted, ja så tror jeg også der kommer en ny 6er ind - men bliver falk - er det ham og Clem der kæmper om den plads.
Så en 3-4-3 opstilling i næste sæson kunne være - med backupen i parantes
Runarsson (Sander)
Forsvar: Vavro-Ny-Ny (Diks + talent)
Wingbacks: Jelert (Diks eller Ny) - Meling (Sørensen)
Midfield: Mattson-Lerager (Clem/Højlund)
Wings/AM: Moi (Mattsson) - Achouri (Diogo)
Angriber: Orri (Ny/Højlund)
Dvs man har sagt farvel til:
- Grabara (bekræftet)
- McKenna
- Ankersen (bekræftet)
- Claesson
- Falk
- Larsson
Derudover antager jeg ikke følgende spillere for at bringe noget til holdet grundet skader:
- Boile
- Kocho
- Roony
- Corner
Spillere der udlejes eller hygger sig kontrakten ud
- Babacar
- Mukairu
- Karamoko
Og så glæder jeg mig til og se om Johanneson kommer hjem, eller sælges permanent.
Jeg håber det glippede mesterskab giver ejerne en øjenåbner, og vil investere til at komme i det nye CL format - så de igen kan få et udbytte
Jeg tror dog vi skal forvente 2 forsvarsforstærkninger som minimum, da jeg tror vi måske i næste sæson går over i denne 3-4-3 opstilling, som vi har brugt på det seneste
Hertil tænker jeg om en kontraktfri Robert Skov kunne være genial og få hjem til en offensiv back, som erstatning for Anker.
Jeg vil ikke forvente han gør som sidst, da det er en ny position - men den har han jo trods alt spillet i tyskland og på landsholdet.
Spørgsmålet er om han ikk vil få revet hovedet af herinde, hvis han ikk laver 20 mål, og så er det nok dømt til og gå galt - hvis alle forventer det samme.
Jeg tror der kommer en ny målmand (med mindre man mener Sander eller Runarsson er klar), 2 forsvarer - og så en backup til Orri
Ryger Falk afsted, ja så tror jeg også der kommer en ny 6er ind - men bliver falk - er det ham og Clem der kæmper om den plads.
Så en 3-4-3 opstilling i næste sæson kunne være - med backupen i parantes
Runarsson (Sander)
Forsvar: Vavro-Ny-Ny (Diks + talent)
Wingbacks: Jelert (Diks eller Ny) - Meling (Sørensen)
Midfield: Mattson-Lerager (Clem/Højlund)
Wings/AM: Moi (Mattsson) - Achouri (Diogo)
Angriber: Orri (Ny/Højlund)
Dvs man har sagt farvel til:
- Grabara (bekræftet)
- McKenna
- Ankersen (bekræftet)
- Claesson
- Falk
- Larsson
Derudover antager jeg ikke følgende spillere for at bringe noget til holdet grundet skader:
- Boile
- Kocho
- Roony
- Corner
Spillere der udlejes eller hygger sig kontrakten ud
- Babacar
- Mukairu
- Karamoko
Og så glæder jeg mig til og se om Johanneson kommer hjem, eller sælges permanent.