Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvis Sune tænker at man mangler en højre wing, så bliver Adama Traore så småt tilbudt klubber rundt om, da han ikke er slået igennem i Fulham, aner ikke hvad løn han er villig til at gå ned i/hvor meget Fulham vil dække - men han kunne være en voldsom spiller at få ind
Is it cold in his shadow?
Ja, kræver tv2 sport abonnement eller alternativt en af flow tv streaming tjenesterne.

Har selv valgt Norlys, kan umiddelbart få adgang til alle kanaler der viser fck kampe på billigste abonnement. Dejlig forskel fra sidste sæson.
Er også overrasket over at Diogo starter, men han er nu også en god spiller. Håber godt nok vi smadrer igennem i dag og viser noget fight og vilje. Selvfølgelig med 3 point til sidst.
@Dame

Det er fandme et godt gæt på opstilling, hvor du kun havde Vavro forkert! Nice one, my friend :)
Ja, jeg er måske lidt biased, og hvad så? Jeg vælger ikke og udtale mig når jeg er i det røde felt. Stor, stor fan af Froholdt. Venlig hilsen Corner -79
Corner11

Tak, tak. Fik inspiration fra sidste træningskamp. ;-)
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Sidder og ser optakt til kampen. Garananga virker helt legendarisk haha. Håber han er lige så klasse på banen
Hvorfor køber man Mattsson for et stort beløb hvis han ikke er tiltænkt som starter?

Mattsson har egentlig ikke gjort det dårligt. Men når Delaney er klar tror jeg heller ikke der bliver plads til ham.

Vores midtbane er et stort hovedbrud. For der ligger rigtig rigtig mange penge investeret i den. Investeringer som vores forsvar godt kunne have haft brugt i stedet for.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Indtil videre er jeg imponeret af TV2’s Superliga dækning.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Enig - synes dog der er for stor forskel på lydniveauet på deres indslag og i studiet. Lidt irriterende at skille skrue op og ned hele tiden
Ligeledes enig. Et solidt hold de har samlet.

Det hele falder dog til jorden hvis Graulund har placeret sig i kommentatorboksen
Annonce