Snak

Mere indhold efter annoncen
Shit hvor er Huescas fed på den back
3-0 er vist for lidt… 200 millioner i vinterpausen for Orri
Så fik du hans anden assist. :-)

Edit: Marginal offside, den vil jeg gerne se igen
FC København Real Madrid Middlesborugh
Ærgerligt!! Men er du gal Huesca er god
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Øv
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Pis offside
Mon ikke den assist nr 2 nok skal nå at komme?
Så kun med et halvt øje, var der virkelig offside på den?
Mon ikke at Jelert har lidt mere travlt med at komme væk, efter de første 41 minutter?

Huesca har jo nærmest allerede været offensivt farligere, end Jelert var i hele sidste sæson sammenlagt.
Og når man tænker over at Jelert har sine spidskompetencer i det offensive, så ser det allerede sort ud for Jelert nu - såfremt Huesca fortsætter stilen.
Bologna I FCK I Liverpool I 1860 München
Nå ok, tomt mål
Annonce