Har virkelig ondt af Orri Oskarsson. Han har fortalt han virkelig har arbejdet hårdt på hovedstød da han ikke har scoret nok mål på dem. Han vil være en komplet angriber. Man kunne også se på jubelscenen at hovedstødsmålet betød ekstra meget og så blev det annulleret for offside 😭
Huescas og Garananga har virkelig imponeret meget. Det niveau Huescas har vist i dag er sjældent set i Superligaen.
Huescas og Garananga har virkelig imponeret meget. Det niveau Huescas har vist i dag er sjældent set i Superligaen.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.