Snak

Mere indhold efter annoncen
https://x.com/LazzDK/status/1815448378177675383/photo/1

Der var ikke offside..

Er VAR dommeren der har sat den linje fuld?
Defrfor det er vanvid VAR skal blande sig i offsides når linjerne ligger så tæt
Jeg ville spille 4-4-2 vores 6’er laver intet
Larsson og Frohold dækker da vidt forskellige positioner, så et Larsson salg vil da ikke hjælpe Frohold.


Tjo
Vi skal have lavet det 3. mål så vi for alvor kan slappe af. Efter sidste sæson, kan man bare ikke sidde med en rolig følelse i kroppen, til trods for at vi har domineret så meget som vi har.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Enig, 1-2 og der er panik..kom nu med 3-0
Haha sødt Fjelle.

Det var ikke engang dig der skrev det, men ret skal være ret, jeg tog fejl. Er du så glad nu?
Juventus og FCK fan
Gad godt at Chiakha fik nogle minutter i dag
Jeg ville spille 4-4-2 vores 6’er laver intet

Lyngby virker ellers ret optaget af at lukke ned for ham.

Men du vil simpelthen skifte til en formation vi aldrig praktisere, for at presse din agenda om Falk igennem? Og samtidig forslå en central midtbane med Claesson og Diogo? De skal da nok få ryddet op derinde.
Sygt man kommer til at mangle det pisse mål, som lorte VAR hev af tavlen…
Annonce