Hvordan dømmer man ikke frispark på den slagtning?
Snak
man 22. jul 2024
Min agenda med Falk er han bliver spillet på en forkert position og ikke er nogen hjælp der.
Tror de fleste kan se defensiven ikke er hans styrke
Tror de fleste kan se defensiven ikke er hans styrke
Redigeretman 22. jul 2024
Flot pillet på stregen.
Skal da lige passe det er vores nye ting i den her sæson. Kommer blæsende ud til første halvleg, men kan intet i anden halvleg. Gal hvor har det været dårligt.
Det var som om Diogo elendige beslutning, samt Larssons tre fejl på 20 sekunder lige tog humøret fra alle
Skal da lige passe det er vores nye ting i den her sæson. Kommer blæsende ud til første halvleg, men kan intet i anden halvleg. Gal hvor har det været dårligt.
Det var som om Diogo elendige beslutning, samt Larssons tre fejl på 20 sekunder lige tog humøret fra alle
man 22. jul 2024
Det kan komme til at se ganske fornuftigt ud hvis Delaney får styr på midtbanen, for det har ikke fungeret i dag - og så er det godt at hive en 2-0´er hjem, selv om det er mod Lyngby
Is it cold in his shadow?
man 22. jul 2024
Er sku meget tilfreds. Vi ser klar ud plus der eftersigende kommer til at ske mere som sagtens kan efterlade os endnu stærkere. De nye så gode ud idag. Også Trott.
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
man 22. jul 2024
3 point. Clean sheet. Tre mere end godkendte debuter. Orri på tavlen. Meget at være tilfreds med, men underligt vi falder så meget i kadence fra minut 50 ca
man 22. jul 2024
Var jeg den eneste der fik grå hår af Sundberg til sidst? Han krydrer lige til sidst der hvor Chiakha der får revet stærkt trøjen så han ikke når bolden og så dømmes frispark til Lyngby.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.