Nej, Sundberg var usynlig i en time og dømte flot, og så tabte han hele kampen på gulvet med flere mærkelige fejl.
Snak
man 22. jul 2024
Dommerteamet må have delt en kæmpe joint lige inden kampen. De hallucinerede for vildt.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
man 22. jul 2024
Fantastisk debut af Huescas!
Trott og Garananga gør det også rigtig fint. Dejligt at se.
Trott og Garananga gør det også rigtig fint. Dejligt at se.
man 22. jul 2024
Jeg håber Delaney bliver klar til AGF kampen og kan tage Falks position på 6´eren.
Lyngby er et af de få hold der vil spille teknisk fodbold og det gavnede os rigtig meget i første halvleg.
Men i pausen blev der sgu sagt et eller andet i Lyngbys omklædningsrum så de gik fuld FCM mode og gik efter at sabotere FCKs spil med fysisk dueller og mand til mand, mere end at spille deres eget spil.
Lyngby er et af de få hold der vil spille teknisk fodbold og det gavnede os rigtig meget i første halvleg.
Men i pausen blev der sgu sagt et eller andet i Lyngbys omklædningsrum så de gik fuld FCM mode og gik efter at sabotere FCKs spil med fysisk dueller og mand til mand, mere end at spille deres eget spil.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
man 22. jul 2024
Jeg sad lige bag FCKs trænerbænk i dag og bed mærke i 3 ting fra trænerbænken af:
1) Hele FCK stab + trup var voldsomt imponerede over Huescas
2) Froholdt fik mange dessiner
3) Der var nogle kommentarer til Diogo ift hans attitude overfor Moi
1) Hele FCK stab + trup var voldsomt imponerede over Huescas
2) Froholdt fik mange dessiner
3) Der var nogle kommentarer til Diogo ift hans attitude overfor Moi
man 22. jul 2024
Har lige været inde på Superliga.dk for at se stats.
Vi holdte Lyngby til 0.1xG on target. Vi havde selv 2.0 xG on target.
Der er en rigtig flot defensiv præstation. Det er sjældent et hjemmebane hold skaber så lidt. Trott redder det han skal redde og vi scorer det vi skal score.
Vi holdte Lyngby til 0.1xG on target. Vi havde selv 2.0 xG on target.
Der er en rigtig flot defensiv præstation. Det er sjældent et hjemmebane hold skaber så lidt. Trott redder det han skal redde og vi scorer det vi skal score.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
man 22. jul 2024
Har du ikke fået byttet om på tallene? Vi havde jo Rasmus Falk på sekseren!
fck-medløber.
man 22. jul 2024
@Karsboel
Froholdt imponerede ikke. Men han er heller ikke højrekant. Hans primære forcer er sit løbepensum og presspil. FCK i anden halvleg den sidste halve time havde en rigtig defensiv tilgang og der var ikke et kollektivt press hvilket ikke gjorde det nemt for Froholdt.
Dog var der mange kontraangreb som han kunne havde gjort bedre. Det er en disciplin som fx Achouri er rigtig dygtig til.
Froholdt imponerede ikke. Men han er heller ikke højrekant. Hans primære forcer er sit løbepensum og presspil. FCK i anden halvleg den sidste halve time havde en rigtig defensiv tilgang og der var ikke et kollektivt press hvilket ikke gjorde det nemt for Froholdt.
Dog var der mange kontraangreb som han kunne havde gjort bedre. Det er en disciplin som fx Achouri er rigtig dygtig til.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Redigeretman 22. jul 2024
@elendil
Nu har vi jo Garananga og Huescas til at løbe de friløbere op Falk giver væk😜
For at kommentere Falk, så virker han som vi har set i Champions League når vi har en meget defensiv tilgang. Vores anden halvleg gav flashbacks til Champions League kampe hvor vi kører et resultat hjem.
Hvis vi skal rose Neestrup hvilket vi bør gøre. Så satte han ikke kampen over styr og der var på intet tidspunkt de var tætte på at score.
Havde dette været sidste sæson. Så havde vi jagtet 3-0. Givet en friløber væk til 2-1. Gået i panik og lukket ind til 2-2 før lukketid. Lyngby har to ret hurtige spillere i form af Amon og Kumado. Dem fik vi ikke ud i løbedueller.
Nu har vi jo Garananga og Huescas til at løbe de friløbere op Falk giver væk😜
For at kommentere Falk, så virker han som vi har set i Champions League når vi har en meget defensiv tilgang. Vores anden halvleg gav flashbacks til Champions League kampe hvor vi kører et resultat hjem.
Hvis vi skal rose Neestrup hvilket vi bør gøre. Så satte han ikke kampen over styr og der var på intet tidspunkt de var tætte på at score.
Havde dette været sidste sæson. Så havde vi jagtet 3-0. Givet en friløber væk til 2-1. Gået i panik og lukket ind til 2-2 før lukketid. Lyngby har to ret hurtige spillere i form af Amon og Kumado. Dem fik vi ikke ud i løbedueller.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
man 22. jul 2024
Der har været nogle meget rolige vinduer under mig, og i det her kommer der nok til at være lidt mere aktivitet. Ellers skulle jeg stå om tre uger og spille med nogle nye spillere. Så er det bedre at få det... Havde det så været lort og lagkage i dag, så havde det været det. Men det er jo bedre, at det havde gjort det i dag end om tre uger, siger han på spørgsmålet om, hvorvidt Jelert blev fravalgt på grund af det fysiske, eller hvorvidt han skal væk.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/maatte-give-forfaerdelig-besked-til-fck-spiller
Hvad tolker i det som Neestrup siger?
Jeg tolker det som at der kommer nye spillere til FCK senere i dette transfervindue, men også solgt spillere.
Så for ikke at stå at skulle spille et helt nyt hold ind med mange nye spillere sidst på vinduet, så tilvænner man de nye spillere man allerede har såsom Huescas og Garananga.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.