Snak

Mere indhold efter annoncen
Nandeyanen I går 21:16
Jeg håber Delaney bliver klar til AGF kampen og kan tage Falks position på 6´eren.


For et par dage siden argumenterede du med diverse statistikker, hvorfor Delaney absolut ikke skulle spille 6er. Du er fandme ikke nem at blive klog på😂😂😂
En interessant disponering af trænerbænken i dag var at smide Froholdt på højre kanten, en position han ikke har som sin foretrukne og ej spillet kontinuerligt tidligere. Samtidig havde man en Mattsson, som har spillet meget af sin karriere på netop kanten, dog i venstre siden. Men han kunne nemt kunne være blevet smidt ind der og sendt Moi over på højre. Så havde man haft forholdsvis naturlige kanter. Men i stedet vælger man at smide en ung Froholdt ind i en "ny" position. Samtidig er det også endnu et bevis på, hvor skæv vores trup sammensætning er. Ud af 8 markspillere på bænken, havde 4 af dem deres udgangspunkt fra central midt og 0 fra en af kantpositionerne.
Nuvel vinduet er åben og meget kan ske. Ligner beklageligvis at Lerager trækker sorteper, som flere nævner er det ikke gangbart med alle de centrale midtbanespillere.

Meeen 3 point, yderst positive oplevelse med flere & sæsonen er i gang..
Jeg har lavet en argumentation for hvorfor jeg ikke synes Falk er en 6´er og jeg har lavet en hvorfor jeg ikke synes Delaney er en 6´er.

Men derfor kan jeg godt synes at udfra Delaney´s kvaliteter godt kan varetage rollen som 6´er bedre end Falk?

Thomas Delaney er nok den bedste i hele Superligaen i dueller og det kan være nok til at tippe kampene mod FCM som er ret duelstærke.

Men så længe vi ikke har en spiller med forcer i at erobre og bryde spillet kommer vi ikke til at trykke modstandere i bund som Real Madrid og Man City.
Vi kom netop til at løbe meget mod Lyngby. Det går fra boks til boks og jeg vil gerne have det går fra boks til midtbane og så har vi bolden igen. At Lyngby så bliver ved med hele kampen at sende indlæg mod Gytkjær som er i lommen på Garananga og ikke er farlige på det er en anden snak.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Vores 30 mio kroner bredde spiller, Garananga, spillede egentlig fint.
Ligner er en vi godt kan lade starte igen i nødstilfælde.
If you know, you know.
Delaney Kommer ik til at spille 6’er for jer. Han spiller i sted for diogo.
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Clem skal spille istedet for Falk, når han er helt oppe i omdrejninger igen.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Fin fodboldkamp. På billig baggrund, ja, men absolut positivt at starte sikkert ud - giver noget ro. De tre debutanter leverede alle en fin indsats, hvor specielt vores nye højre back gjorde sig positivt bemærket. I begge ender. Munashe Garananga gjorde sig også flot bemærket med flere gode aktioner. Dét på bolden og i duelspillet. Ja, det var en billig baggrund, men vi har set flere nyindkøbte centerbacks fejle på selv det mest basale. So far so good.

Jeg er spændt på, om man vender trekanten om på midten, når Thomas Delaney skal ind. Alternativt hvem man ofrer centralt. Der er noget, der ikke hænger sammen på antallet af spillere centralt - og antal mulige kampminutter. Men lad os nu se, hvad der sker senere i transfervinduet.

God og sikker start. Generelt vil jeg gerne have en mere sikker sæson.

I øvrigt - Jordan Larsson havde da én god aktion i går. Wow.
København.
Billig baggrund måske, men BIF og AGF fik altså kun uafgjort på det der burde være tre sikre for dem. De først runder er tit bøvlede, så godt vi kom sikkert fra land.
Første halvleg var rigtig god fra mange spillere, mens anden desværre var lidt et flashback til sidste sæson, hvor man virkede til at tro man ikke behøver give mere end 80%

De nye så gode ud og Orri kom godt fra start. Opløftende.

AGF i næste uge bliver en helt anden test.
If you know, you know.
Mener du at AGF burde få 3 stensikre point mod en modstander som FCM eller? ;)

Men ellers ved jeg ikke lige, altså vi havde på papiret den nemmeste start af os, FCM og BIF. Til gengæld er ligaen også blevet meget konkurrencedygtig, og der er ikke mange hold (hvis overhovedet nogen) man bare vader igennem. Jeg tænker hvert fald ikke, at FCM er decideret utilfreds med at få overstået sæsonpremieren med 1 point i Århus. Viborg ude er heller ikke nem (det ved vi jo selv fra sidste sæson).
Umiddelbart svært at være utilfreds med den kamp. Baggrunden er dog, at Lyngby slet ikke presser os i opspillet på egen banehalvdel i første halvleg - og så bliver det hele straks nemmere for vores arsenal af flødefødder.

I anden halvleg lægger de et bedre pres, uden at det bliver alt for voldsomt - men positivt at vi stadig står imod med tre nye nede bagi, som alle ser lovende og interessante ud.

Garanangas hyppige driblerier som sidste mand er fede og arrogante, men det kommer sgu til at koste mål på et tidspunkt. Ellers mange opmuntrende facetter i hans spil.

Jeg er stadig i oprør over, at VAR underkender Orris andet mål. Der var på ingen måde offside. Bjelland ophæver med en halv kropsbredde. Helt ufatteligt og psykedelisk, hvad der sker i det VAR rum.

Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Annonce