Redigerettirs 23. jul 2024
Umiddelbart svært at være utilfreds med den kamp. Baggrunden er dog, at Lyngby slet ikke presser os i opspillet på egen banehalvdel i første halvleg - og så bliver det hele straks nemmere for vores arsenal af flødefødder.
I anden halvleg lægger de et bedre pres, uden at det bliver alt for voldsomt - men positivt at vi stadig står imod med tre nye nede bagi, som alle ser lovende og interessante ud.
Garanangas hyppige driblerier som sidste mand er fede og arrogante, men det kommer sgu til at koste mål på et tidspunkt. Ellers mange opmuntrende facetter i hans spil.
Jeg er stadig i oprør over, at VAR underkender Orris andet mål. Der var på ingen måde offside. Bjelland ophæver med en halv kropsbredde. Helt ufatteligt og psykedelisk, hvad der sker i det VAR rum.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå