Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er multo risikabelt at satse på at Delaney kan vade direkte ind i SL og shine på Leragers plads. Det kræver at han finder sin plads både på holdet og i ligaen. Meget har givet ændret sig på 7 år. Plus at Delaney er en lidt anderledes spiller. Mere passioneret af udtryk, men mindre no bullshit fysik som er LLs styrke.

Desuden kommer Delaney aldrig til at score mål som det LL lavede mod Gala. Hvor han indgår i et opspil der sættes op på den måde.
“Der var andre der trak mer' end jeg”
Må melde mig uenig både omkring Onugkha og Lerager vs Delaney.

Nu er jeg ikke Vejle-fan, men alene kampen fra seneste weekend beviser jo han er en vanvittig dygtig angriber, og det ikke blot er en angriber som kun arbejder med brexit football.

Jeg er dog stadig splittet omkring en mulig transfer, for jeg mener Orri skal have alt den spilletid vi kan give ham i den kommende sæson, for så står vi potentielt med noget der ligner dyreste salg i superligaen næste sommer.

Til vores ene angrebs position har vi så også Chiakha og Corner. Dertil Claesson og Larsson som også kan spille position, så det jo ikke fordi vi mangler spillermateriale.

Men kommer der en gevaldig formnedgang, hvor Orri bare ikke kan få den i kassen eller sidder ude på skadesbænken med Corner, og vi står tilbage med Chiakha på 18 samt Claesson og Larsson, der spilles ud af position, så bliver det grimt at se Onugkha høvle dem ind med lethed ude på Vestegnen, og tænke på han kunne have været vores backup.

Husk på hvor skeptiske folk også var sidste sommer over en Achouri fordi han spillede i Viborg, men grundet han kendte ligaen, så var det pludselig ren plug’n’play. Ville altså være en gave for os at få sådan en super sub, der bare kan lave mål for dag 1 når der er brug for det.

Hvis det stemmer at han står med en månedsløn på omkring 75.000, og dermed en årsløn på under 1M, så burde vi kunne tilbyde en solid kontrakt for de sidste gode år af hans karriere, hvor det så kunne veje op for han ikke er første valg.
Og når Orri skydes afsted senest næste sommer, så er det altså heller ikke tosset at stå med en Onugkha.

Angående Delaney vs Lerager, så er der garanteret spil situationer, hvor Lerager vil gøre det bedre og vice versa. Men det er stadig to spillere der er meget lig hinanden i form af, hvad vi skal bruge fra den position på banen og der står vi tilbage med to spillere som har spillet hhv 10 og 81 landskampe, som jeg synes vidner fint om forskellen i kvalitet på de to.
Det er multo risikabelt at satse på at Delaney kan vade direkte ind i SL og shine på Leragers plads.


I Superligaen, synes jeg ikke at Lerager selv ligefrem har “shinet” som vi ellers har haft brug for. Neestrup vælger ham også mindre og mindre. Lerager startede hellere ikke inde imod Lyngby selvom at Delaney ikke var med. Da han så kom ind var han okay, men ikke noget som ville bringe ham tættere på at starte medmindre at vi vil spare spillere på Gibraltar.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Dame

Nej men D er nødt til det hvis mesterskabet skal i hus.
“Der var andre der trak mer' end jeg”
Jeg tror at Delaney kan have en større indflydelse på det end Lerager. :-)
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Sikke et vildt vindue det kan blive hvis det også ender med salg af:

Jelert
Vavro
Diks
Diogo
Christian Sørensen
Lerager

8 spillere har allerede forladt os i dette vindue:

Grabara
Isak Johannesson
O. Højlund
E. Højlund
Dithmer
Ankersen
Khocholava
Haarbo

Men vi har også fået 8 spillere ind.

Trott
Huescas
Garananga
Delaney
Chiakha
Højer
Froholdt
Jørgensen
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Sikke et vildt vindue det kan blive hvis det også ender med salg af:

Jelert
Vavro
Diks
Diogo
Christian Sørensen
Lerager


Jelert, CS, Vavro og Lerager ryger, tror jeg.

Diogo bliver, hvis Lerager sælges. Samme med Diks ift. Vavro.

Jelert er et okay tidspunkt, nu når Huesca er her. CS skal erstattes og det vil være godt for os, tror jeg. Et Lerager salg er for at skabe mere luft i truppen og det behøver ikke uddybes mere.

Vi vidste godt at der ville blive stor udskiftning, det var vi egentlig også mange som ønskede efter sidste sæson. Men det er voldsomt, ja. Indtil videre ser det dog fornuftigt ud.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Farzam er ellers ret sikker på at Diogo ryger. Vi kan godt tåle at miste både Diogo og Lerager.

Med dem væk skal du tænke på vi stadig vil have:

Falk
Claesson
Delaney
Mattsson
Clem
Jørgensen
Højer

Det er 7 spillere til 3 positioner.

Derudover kan Froholdt spille central midt hvilket egentlig er hans foretrukne position. Moi kan også dække den.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Kan også være at Farzam har ret. Ville også være fedt nok at satse på vores talenter og det kunne jeg egentlig godt se Sune og Nees ville gøre. Men så bør der IMO ventes til sidst i vinduet, når der er kommet lidt flere svar på hvor godt at vi står. Lige nu er nogle af u-19 drengene jo hellere ikke fast i seniortruppen.

Edit:

Og kommer vi i gruppespil, så bliver der mange kampe indtil nytår
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Ser ud til at Jelert ryger nu.. Så får vi nok endnu en højre back

https://bold.dk/fodbold/stillinger/superligaen/nyheder/fck-er-flojet-uden-jelert-naermer-sig-galatasaray

Et bud, der ifølge Bolds oplysninger ligger på i omegnen af 11 mio. euro svarende til 82,5 mio. danske kroner.


Tipsbladet skriver:

Det har fået Galatasaray til atter igen at vende blikket mod Danmarks hovedstad og endda mere flere penge på lommen, for efter Galatasarays nummer med også at forhandle med Rennes, har FC Københavns sportsdirektør, Sune Smith-Nielsen skruet bissen endnu mere på, og der er minimum en million euro, 7,5 millioner kroner, mere at hente for FC København.


Og buddet er accepteret og FCK har udsendt pressemeddelsen.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Annonce