Snak

Mere indhold efter annoncen
Jelert solgt.

Man spiller højt spil. Der skal ikke mere end 1-2 skader/karantæner til før forsvaret er helt tyndt.
Mon ikke der kommer mere ind. Held og lykke til Jelert
Jo, spørgsmålet er kun hvem. Det er der givet bud på før. Tror det en vi kender
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Ja, kunne meget vel være én man kender som har givet udtryk for at han gerne vil skifte klub ;)
Flere Tyrkiske medier skriver at prisen er €9m + €2m i bonusser.

Farzam har kun skrevet at den samlede pakke er €11m bonusser inkluderet.

Elias Jelert skulle angiveligt også have presset ekstra meget på at skifte til Galatasaray, så meget at Galatasaray til sidst valgte at trykke på knappen selvom der var flere muligheder.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
2 spillere med Silkeborg relevans. Den oplagte Oliver Sonne og tidligere Silkeborg spiller, Rasmus Carstensen. Hvis ikke Diks er i spil til højre back længere, så jeg godt man hentede en med lidt rutine, en model man tidligere har brugt på venstre back, med en rutineret/talent.

Der mangler hurtigt 2-4 spillere stadig til forsvaret, såfremt Vavro og CS sælges.
Juventus og FCK fan
Du er godt klar over at Köln i denne her måned har købt Rasmus Carstensen for €1.5m?

Tror vi ender med at hente et teenage talent. Hvis man ikke anser Bidstrup til at være klar endnu.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Onugkha blev nævnt som et bud på en angriber, men jeg har hørt, og det skulle oprindeligt stamme fra Steffen Kielstrup, transitionstræner i Vejle, at han skulle være helt udenfor det sociale i Vejle og en rigtig underlig fyr. Han er en god angriber, men der kan være noget problematisk med ham.

Som erstatning for Jelert, tror jeg også, at vi køber Oliver Sonne, og det giver rigtig god mening.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Jeg tror ikke vi henter Oliver Sonne. Jeg tror man har rigtig meget tiltro til Huescas.

Så tror jeg Oliver Sonne som Superliga profil ikke har lyst til at være rotationsspiller i FCK. Derudover tror jeg han er for dyr i forhold til den rolle han vil få i FCK.

Jeg tror vi ender med et talent der vil være tilfreds med at starte på bænken og det vil også følge den strategi FCK har lagt.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Sonne virker som et fint bud. Han startede heller ikke i weekenden for Silkeborg. Han var dog også kommet senere i gang med Silkeborg grundet Copa America, men han har også givet udtryk for at han vil væk i det her vindue.

Alt taler jo for at Huescas bør være vores førstevalg, men det er baseret på én (vanvittig god) kamp. Spørgsmålet er om vi tør satse på det niveau bare fortsætter, eller om der satses på en med mere erfaring.

Forstiller mig dog vi har en højreback hurtigt klar, da det virker som om at alle i klubben har været helt indstilling på at Jelert skulle væk det her vindue.
Annonce