Onugkha blev nævnt som et bud på en angriber, men jeg har hørt, og det skulle oprindeligt stamme fra Steffen Kielstrup, transitionstræner i Vejle, at han skulle være helt udenfor det sociale i Vejle og en rigtig underlig fyr. Han er en god angriber, men der kan være noget problematisk med ham.
Som erstatning for Jelert, tror jeg også, at vi køber Oliver Sonne, og det giver rigtig god mening.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk