Snak

Mere indhold efter annoncen
Nande@

Nej det var jeg ikke klar over, læste godt han var blevet udlejet til Koln, men ikke, at de havde gjort handelen permanent. Jeg skrev også, at den oplagte var f.eks Sonne eller en rutineret spiller som kunne være Diks. Men meget afhænger vel også hvad der er tilgængeligt på markedet.
Juventus og FCK fan
Gaaei er en anden mulighed. Men har på fornemmelsen at det bliver en kending og der er mulighederne jo mange. :D tror også at den kommer hurtig
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Indtil for et par måneder siden var jeg sikker på vi ville hente Gaaei dette vindue efter en nær katastrofe sæson for Ajax, men det lignede han faktisk kom ind i varmen sidst på sæsonen, så tror den er svær.

Ville ellers være en fed tilføjelse.
Men hvad ville Gaaei overhovedet koste at købe fri? Jeg tænker at Sonne er noget billigere trods alt.
Alt for meget nu, tror jeg. Men da det sejlede fuldstændigt tror jeg ikke det var utænkeligt, at man kunne have lavet en yderst favorable aftale med Ajax.

Der er Sonne og SIF nok noget mere til at snakke med.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Meget enig, bold.

Det var bare for at nævne en anden end Sonne, som jeg tror er den første som man tænker på.

Men grunden til at jeg tror at det bliver en kending er at det ville give god mening med en der kender kulturen i klubben osv. nu når vi har haft så meget udskiftning og mere er på vej.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Et godt supplement til Huescas kunne være en ældre driftsikker spiller,veer kan lære fra sig, leve med at sidde på bænken og evt dække flere pladser.
.....men den slags findes nok kun på film og i FCN. Suk.
If you know, you know.
Ja, kunne være rart at have hentet Ankersen på fri transfer nu ;-)
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Det kunne også tænkes at Diks som pt. ikke vil forlænge ifølge Farzam, ikke bliver solgt da man vurderer at det er mere værd at beholde ham kontrakten ud, hvis buddene ikke er tilstrækkelige nok.

Og fordi han ikke vil forlænge så får han rollen som rotationsspiller sæsonen ud på VB, CB og HB.

Det vil også give mening hvis det er rigtigt at planen er at FCK henter en stor CB profil ved salget af Vavro. Så er det vel plausibelt at det er Ny leder + Garananga som de fortrukne.

Christian Sørensen sælges og man henter ham der Nordmanden som kan dække begge backs.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Det tror jeg er meget plausibelt, Nande. Som du er inde på, tror jeg ikke på nogen måde Diks er en spiller vi kommer til at tjene kassen på, når hans kontrakt står til at udløbe næste sommer. Der bidrager han nok med større værdi ved at være med til at spille et mesterskab hjem i denne sæson.

Når det er sagt, så tror jeg vi kommer til at strække os virkelig langt for at forlænge med Diks. I hvert fald hvis det står til Neestrup - det forstiller jeg mig i hvert fald.
Med det fodbold Neestrup ønsker at praktisere, er Diks guld værd for ham. En ting er hans alsidighed, men noget andet er også hvor dygtig han er med bolden, samtidig med han også er virkelig god midtstopper. Han kan med låget, og selvom han nok ikke løber Mbappe op, så er han heller ikke langsom. Det er altså mange bokse han tikker af på en gang, som man normalt ikke kan forvente at have i Superligaen.
Vel også derfor Diks pt. kigger sig omkring.

Jeg er dog spændt på, om planen er at spille med to så dygtige boldspillere i midterforsvaret, som vi ved Diks er og som det også tyder på Garananga er, eller om Neestrup ønsker at parre den boldspillende forsvar med en lidt mere "klassisk" midterforsvar så at sige. For i så fald kunne Neestrups bekymring omkring Diks muligvis være mindre med tilgangen af Garananga.
Annonce