Snak

Mere indhold efter annoncen
Får vi en ny højreback, så kan vi ihvertfald godt afvise den teori. Hvis ikke, så er det nok rigtigt. Jeg tror der bliver hentet en ny.

Edit:

Dog enig i at det sagtens kan tænkes at vi beholder Diks kontrakten ud, hvis ikke der bliver forlænget
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Selvom Diks ikke forlænger, så bliver han stadig kun brugt i midterforsvaret. Det føler jeg mig ret overbevist om. Min pointe var blot, som Nande startede med at pointere, at jeg ikke tror vi ikke kommer til at sælge Diks selvom han ikke ønsker at forlænge.
Det er jeg også helt enig med.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Jeg er dog spændt på, om planen er at spille med to så dygtige boldspillere i midterforsvaret, som vi ved Diks er og som det også tyder på Garananga er, eller om Neestrup ønsker at parre den boldspillende forsvar med en lidt mere "klassisk" midterforsvar så at sige. For i så fald kunne Neestrups bekymring omkring Diks muligvis være mindre med tilgangen af Garananga.


Vi så i sidste sæson, hvordan det gik med kun 1 midterforsvarer, der er god på bolden. Det var alt for nemt at lukke ned for vores fase 1, især for de bedste preshold.

Jeg tror helt bestemt, at Nees er yderst opmærksom på dette og vil plædere for, at vi skal have mindst 2 spillende midterforsvarer.
Dame,

Gentager ikke mit første indlæg.
“Der var andre der trak mer' end jeg”
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det ville hellere ikke ændre noget, Steve ;-)
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Sælg Vavro
Hent David Affengruber på fri

Ja tak
Jeg har aldrig været kæmpe Ankersen fan, men satme hul i hovedet at lade ham gå. Han havde været en ideel backup for Huescas i denne sæson, og manden ville jo give sin højre arm for en sæson mere på Tieren. PC fortjener en skamstøtte et grimt sted i Fælledparken.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Jeg synes nu det var fint nok at man skilte sig af med Ankersen på trods af gode præstationer til sidst. Til gengæld kunne man godt have ønsket, at PC havde byttet om på kortene vedrørende Boile og Anker. Altså at det var Anker der blev, og Boile der ikke fik forlænget. Den forlængelse (i bagklogskabens klare lys I know) var godt nok hul i hovedet.
Helt uenig ang. Ankersen. Dejligt at man tør rydde lidt op i "over the hill" spillerne, så der bliver plads til talenter/nye spillere.

Hellere slippe spillerne et halvt år for tidligt end 2 år for sent. Dejligt at Anker sluttede godt af, men der var godt nok også mange elendige præstationer i løbet af de sidste sæsoner.
Annonce