Får vi en ny højreback, så kan vi ihvertfald godt afvise den teori. Hvis ikke, så er det nok rigtigt. Jeg tror der bliver hentet en ny.
Edit:
Dog enig i at det sagtens kan tænkes at vi beholder Diks kontrakten ud, hvis ikke der bliver forlænget
Edit:
Dog enig i at det sagtens kan tænkes at vi beholder Diks kontrakten ud, hvis ikke der bliver forlænget
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.