Snak

Mere indhold efter annoncen
Helt uenig ang. Ankersen. Dejligt at man tør rydde lidt op i "over the hill" spillerne, så der bliver plads til talenter/nye spillere.


Enig, den her dyrkelse af anker på baggrund af hans sidste halve sæson, pointere med tydelighed hvor glemsom fodboldfans er og hvor meget øjebliksbillede fylder. Han var forfærdelig at vidne gennem det meste af hans anden sæsonperiode. Dejligt at han nu er sendt videre.
Håber som flere nævner på en Gaai eller Sonne som sub for Jelert. Alternativt et ungt stort back talent. Jeg syntes det unødvendigt med hele talent/etableret formlen. Vi har rigeligt med ældre erfarne spillere på holdet til at der ikke går ungdomsbold i den. Hellere en ærgerrig spiller på vej frem med lidt ungdommelig vildskab, lidt karikeret.

Øv med Lerager. En af mine favoritter. Kunne sagtens se en interessant midt med en omvendt trekant bestående af Delaney, Lerager og Claesson.. Håber Diogo også ryger. Tænker vi har rigeligt på positionen, også må de unges dagsform diktere hvilke af drengene der skal snuppe den 5 plads på central midt positionerne..
Også bliver jeg "ked af det i hjertet", når individer som Onugkha nævnes som et ønske til klubben. Nej tak, det lugter af det samme som når Patrick Mortensen smides i puljen. Kortsigtet og uambitiøst..
Ja man skal se på spillernes kvaliteter og type og ikke antallet af mål. Patrick Mortensen, Mål-Pål, Helenius, Ronnie Schwartz osv. you name it, mange spillere kommer aldrig op i FCKs niveau.

Ser man på Onugkha.
.
Plusser:
Fysisk stærk
God placeringsevne i boksen
God afslutter

Minusser:
Lav arbejdsrate
Ikke noget overblik (får ikke assists)
Dårlig i presset
Dårlig i kombinationsspillet

Derudover tror jeg slet ikke det er planen at hente en angriber ind. Neestrup blev fornyligt spurgt om bredden og her var han meget tilfreds. Der var fuld tiltro til Orri, Chiakha, Cornelius og Claesson.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Farzam nævner i denne tråd, at vi stadig holder øje med Marcus Pedersen

https://x.com/f_abolhosseini/status/1816191748819075114?s=46&t=9j9_WRQpGV9cv7E5b_VT8Q

Jeg syntes det er et flot salg af Jelert. Men jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvilken spiller vi ville have haft/fået hvis han havde fået lov at spille højreback og ikke blive kastet rundt hele tiden
Kunne virkelig være en spændende transfer for MP. En tilgang af ham (som kan dække begge backs) kunne måske også åbne for at man holdt Christian Sørensen et års tid endnu.
Så slipper vi for nær at skifte alle i bagkæden inklusivt målmand i samme transfervindue. Tror jeg ikke ville være helt tosset.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nogle der kender ham? Lidt spøjst at han næsten har fået 30 kampe to sæsoner i streg for Feyenoord for så at blive udlejet til Sassuolo. Her fik han dog også mange kampe, så umiddelbart fint med spilletid i tre sæsoner i streg, og det ligner han kan tage begge backs (som bold xxx også skriver).

Jeg aner dog ikke om han er god, men lidt må han vel kunne for at få så meget spilletid i Æresdivisionen og Serie A.
Det her er en fed artikel med Magpies sportsdirektør. Tvivler dog på, hvad han siger. :D men en ting som jeg tror at han kan have ret i, at de har store talenter dernede. Det en halv britisk, halv spansk region. To kæmpe fodboldnationer. Der må være kæmpe talenter som bare ikke er særlig godt skolet pga. Manglen på gode klubber og talenterne skal nok derfor hentes fra en meget ung alder.

Lidt ligesom i afrika, hvor spillere som Garananga kan gå rundt uden at blive opdaget indtil en eller anden russisk agent spotter ham på en YouTube video.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/conference-league/pubholdets-store-droem-vil-saelge-til-fck
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Måske et mesterskab :-)
“Der var andre der trak mer' end jeg”
Der må være kæmpe talenter som bare ikke er særlig godt skolet pga. Manglen på gode klubber og talenterne skal nok derfor hentes fra en meget ung alder.

Lidt ligesom i afrika,


Haha, nej. Det er på ingen måde ligesom Afrika og dårlig skoling. Der bor 33.000 i Gibraltar, så det er nok der du finder svaret på de manglende spillere.
Ja, det ændrer helt klart min opfattelse, troede af en eller anden årsag at de var en del flere i Gibraltar. Vidste dog godt at der var flere personer i Afrika selvfølgelig, så det var nok bare et dårligt eksempel. :D Men 33.000 mennesker og så er de endda ikke engang den eneste fodboldklub. Husker også Lincoln Red Imps for nogle sæsoner siden. Så ja, der er sku nok langt mellem snapsene og egentlig gode klubber ift. indbyggertal

Nogle der kender ham? Lidt spøjst at han næsten har fået 30 kampe to sæsoner i streg for Feyenoord for så at blive udlejet til Sassuolo. Her fik han dog også mange kampe, så umiddelbart fint med spilletid i tre sæsoner i streg, og det ligner han kan tage begge backs (som bold xxx også skriver).


nickdkinter skrev om ham for en uge siden eller noget, da jeg skrev om ham. Han var ikke imponeret men han havde kun set ham imod storklubber i serie a imens han blev brugt på venstre back og udset som et svagt punkt qua at han spillede i den forkerte side. Ellers ved jeg kun hvad internettet viser. Han så god ud i Feyenoord men videoer kan jo snyde.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Annonce