Snak

Mere indhold efter annoncen
Marcus Pedersen er ikke min kop te på backpositionen. Jeg mener, at FCK bør have dynamiske kanter (det har jeg argumenteret for igennem snart et årti, tror jeg), og Marcus Pedersen er mere en Kevin Diks-type. Han er fysisk stærk og en god duelspiller, men han er ikke en udfordrende spiller med bolden på fødderne. Jeg er heller ikke udtalt glad for hans landsmand i vores venstre side. Ikke at han er dårlig, der kommer bare ikke nok fra ham.

I min verden har Elias Jelert den helt rette profil. At hovedet så ikke altid er med, er en anden snak. På det jeg har set fra Rodrigo Huescas, er han noget tættere på dén (rette) profil. Skulle vi hente nogen i det hollandske, ville Anton Gaaei være mere oplagt. Men han er nok lidt for tæt på Huescas på profilen og deres sted i deres karrierer.
Bliver kampen i aften vist på nogen som helst TV kanaler? Jeg ved godt det med solidsport. Men er der en TV kanal som også kunne vise kampen? Gør ikke noget at den er udenlandsk
Bet365 viser kampen til 50kr. Men overbevist om det er geoblocked i Danmark.

Tror faktisk heller ikke du vil kunne se kampen på Solidsport hvis du befinder dig i et land der ikke er Gibraltar eller Danmark.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Artem Dovbyk træner ikke med i Girona, da han er på vej til Atl. Madrid.

Tror i Girona kommer tilbage med et forbedret bud på Oskarsson? De skal bruge en erstatning.
Tror faktisk heller ikke du vil kunne se kampen på Solidsport hvis du befinder dig i et land der ikke er Gibraltar eller Danmark.


Godt at du siger det, inden jeg køber adgang. Er pt. i Sverige. Så håber jeg sku at den kan findes på strikeout, sportshub eller lignende :P

Edit:

Nyt rygte. Men tvivler på det. Det en offensiv midtbanespiller?

Et vildt rygte er opstået omkring FC København og Manchester United-tuneseren Hannibal Mejbri.

Mediet AfricaFoot skriver, at FCK-ledelsen ifølge deres oplysninger skulle have indledt samtaler med både Hannibal selv samt Manchester United om et potentielt skifte.

Københavnerne skulle ifølge AfricaFoot være interesseret i en lejeaftale med den 21-årige midtbanespiller, hvor en købsoption skulle indgå.

United-spilleren har dog angiveligt i første omgang takket nej, da tilbuddet ikke skulle have vakt hans interesse.

Skotske Glasgow Rangers meldes af samme medie også interesseret i Hannibal Mejbri, efter de lørdag tabte med 0-2 til netop United og Hannibal, som i anden halvleg skulle have gjort en fin figur.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Tror i Girona kommer tilbage med et forbedret bud på Oskarsson? De skal bruge en erstatning.


Han har lige forlænget, så det må blive en vild pris så. Kan jeg næsten ikke forestille mig. Så skal de vel bruge det meste fra det salg :D
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Alle fodboldspillere er til salg for den rette pris, og hvis man har set sig så varm på Orri, at man vil smide i omegnen af 100 mio. kr. (inkl. alt) efter ham, hvorfor så ikke 120-130 mio. kr.? Spørgsmålet er så, om det er nok for FCK, for Orri er den mest oplagte 9´er i vores trup, og det kan vise sig at blive lidt af en hovedpine, hvis man også skal ud at finde en ny til dén position.

De plejer at gøre ok gode handler i Girona (nu ved man aldrig, hvordan det går, men de har lige købt Donny van de Beek for fire mio. kr. (KRONER!)), så når de beslutter sig for at gå efter en transferrekord, som det ville vær at hente Orri, må de være rimeligt sikre på, at han har den helt rette profil, og det vil man selvfølgelig give mange penge for at få fat i.
Den med Hannibal lyder som en and.
Jeg tror ikke på at Orri kan købes for under en voldsom overpris i det her vindue. Vi har allerede afvist 100 mio kr. inden forlængelsen, så jeg tror vi skal op omkring 200 mio før han bliver solgt. Ihvertfald over VKs pris på 150 mio. kr.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Enig, jeg tror heller ikke, at et "standard" forhøjet bud, a la det jeg satte tal på, vil være nok. Tror også der skal noget nær et rekordsalg til, før det bliver interessant.
Annonce