Marcus Pedersen er ikke min kop te på backpositionen. Jeg mener, at FCK bør have dynamiske kanter (det har jeg argumenteret for igennem snart et årti, tror jeg), og Marcus Pedersen er mere en Kevin Diks-type. Han er fysisk stærk og en god duelspiller, men han er ikke en udfordrende spiller med bolden på fødderne. Jeg er heller ikke udtalt glad for hans landsmand i vores venstre side. Ikke at han er dårlig, der kommer bare ikke nok fra ham.
I min verden har Elias Jelert den helt rette profil. At hovedet så ikke altid er med, er en anden snak. På det jeg har set fra Rodrigo Huescas, er han noget tættere på dén (rette) profil. Skulle vi hente nogen i det hollandske, ville Anton Gaaei være mere oplagt. Men han er nok lidt for tæt på Huescas på profilen og deres sted i deres karrierer.
I min verden har Elias Jelert den helt rette profil. At hovedet så ikke altid er med, er en anden snak. På det jeg har set fra Rodrigo Huescas, er han noget tættere på dén (rette) profil. Skulle vi hente nogen i det hollandske, ville Anton Gaaei være mere oplagt. Men han er nok lidt for tæt på Huescas på profilen og deres sted i deres karrierer.