Snak

Mere indhold efter annoncen
Shit det er ringe at man betaler 15 euro for en kamp man så ikke kan smide op på chromecast
Næsten 90% boldbesiddelse til FCK. Bruno står med alle spillere på egen banehalvdel, en tredjedel nede på banen. Orri med svag afslutning langs målet. Moi med afslutning lige efter.
Huscas med tredje gode indlæg. Nu Hjørne.
Nyt hjørne.
To spildte muligheder ved hjørne. Ringe sparket af Mattsson.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Shit det er ringe at man betaler 15 euro for en kamp man så ikke kan smide op på chromecast

Vi kører da vores på Chromecast.
Fast inventar på Sektion 12. Loyal støtte af Spurs siden 1981.
Lever Magpies drømmen fortsat om, at vi køber en af deres spillere?

Og lidt mere seriøst, så tak for updates. Det er klasse lige at kunne læse med
Vi skal have Huescas til at sparke de hjørnespark
Hvordan, Mikkel??

Min telefon giver mig slet ikke muligheden for Chromecast
Lige nu er der mere gang i den på en legeplads mod stranden, man kan se, end der er i vores venstreside. Meling udfordrer, nærmest demonstrativt, ikke.
Annonce