Snak

Mere indhold efter annoncen
Matias, du er bare en skat!

Langt bedre updates end bold kører på deres artikel.. har du måske lyst til at freelance lidt?
Bologna I FCK I Liverpool I 1860 München
Rossonere siden 1988. Forza Milan per sempre!
Igen et godt indlæg fra Huescas. Nr. fire i denne kamp. Det skal komme fra ham, Moi og Orri i dag. De er dem, der er mest på.

Edit. Nåh, hvad sagde ham den gamle?
Til gengæld er Huescas ved at dumme sig i den anden ende, og give en friløber, med en dårlig tæmning. Han gør dog selv skaden god igen.
If you know, you know.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Tak for links. Håber der kommer nogle nærbilleder af stranden igen.
Nå, man kan selv se kampen på det link, der er blevet postet. Huescas har lige lavet frispark og ser lidt satset ud i defensiven. Men hop på linket nu, mens der er vandpause. Brunos spillere står og hygger og griner.
Bruno har lige ramt overliggeren, men bolden dansede ud i feltet og den blev til sidst clearet. Det er super, vi gør det så overbevisende i defensiven.
Vi er simpelthen ved at blive overrumplet på en dødbold igen
Ikke overbevisende målmandsspil af Trott
Annonce