Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg skal lige være helt sikker - var vi ved at komme bagud der?
Jep
Magpies med et hovedstød på overlæggeren efter en dødbold......😂

Vi snakker altså et hold på hva? Danmarksserie niveau?

Pinligt.
Rossonere siden 1988. Forza Milan per sempre!
Bum. 1-0
Moi til 1-0.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det var bedre
Moi
Det pinlige er vel at den stadig står 0-0. Hvordan er banen egentlig?

Edit: Kan se den blev 0-1👍🏻
Det pinlige er vel at den stadig står 0-0. Hvordan er banen egentlig?


Banen er fin, kan ikke bruges som undskyldning...... varmen kan måske.
Rossonere siden 1988. Forza Milan per sempre!
Uanset niveauforskel, kan alle være farlige på en dødbold. Rolig nu. Er med på at det har været vores akilleshæl, men uanset hvad, kan vi jo ikke forhindre vores modstandere i nogensinde at blive farlige på en dødbold igen. Det vil ske mange gange i sæsonen.

Det er vel mere relevant at kigge på hvor fejlene ligger - Huescas med et dumt frispark. Han har ikke set så god ud defensivt i dag. Trott er også lidt på skovtur på dødbolden - det skal han kunne gøre mere ved, enten gribe den eller bokse den væk.

Fint at komme foran, så kommer der lidt mere ro på. Magpies er ikke kommet for at spille fodbold, de står nærmest med 11 mand i feltet hele tiden. Det gør det svært at komme igennem, men nu er de trods alt tvunget lidt længere frem.
Annonce