Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvordan er banen egentlig?

Kunstgræs
Fast inventar på Sektion 12. Loyal støtte af Spurs siden 1981.
Shit det er ringe teknik fra Diks. Gratis hjørnespark til Magpies. Det er jo netop det vi skal undgå
Mattsson og Meling udmærker sig ved at ligne nogen, der er vant til at spille på dette niveau.
Enig - mattssons hjørnespark er decideret elendige. Lad nu Huescas prøve at sparke dem
Det virker i hvert fald som om, at Matsson har trænet andre dødbolds taktikker end dem i boksen
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Huescas indlæg generelt er satme gode. Bemærker også i kampen sidst at Meling vel nærmest ikke kommer med et eneste?
Jeg ved ikke hvor mange hjørnespark, vi har haft, men vi har i hvert fald lige haft yderligere et, og det blev vanen tro pisset væk via et upræcist spark fra Mattsson. Han har ganske enkelt leveret elendige hjørnespark, ja.

Orri skal i øvrigt gøre bedre på hovedstødschancen fra Diks´ indlæg. Girona må gerne se med og trække sig fra deres interesse i ham.
8 stk Matias. 8 hjørnespark uden bare at blive den mindste smule farlige
Mattssons hjørnespark kommer jo faktisk ind i boksen - de rammer bare ikke i nærheden af hvor vores spillere er placeret..

Prøv nu noget nyt - alle kan se, at de hjørnespark ikke fungerer.
Skuffende 1 halvleg.
Annonce