Jeg ved ikke hvor mange hjørnespark, vi har haft, men vi har i hvert fald lige haft yderligere et, og det blev vanen tro pisset væk via et upræcist spark fra Mattsson. Han har ganske enkelt leveret elendige hjørnespark, ja.
Orri skal i øvrigt gøre bedre på hovedstødschancen fra Diks´ indlæg. Girona må gerne se med og trække sig fra deres interesse i ham.